Jakość ważniejsza od ilości
Nieustannie kierujemy się tym mottem. Możemy odnieść je do każdej sfery funkcjonowania naszej multiagencji. Skupiamy się na ważnych procesach nie w kontekście ilościowym, ale...
Pięć (niestety) prawdziwych historii z ubezpieczeniami w banku
Wszechobecne reklamy muszą zwrócić się w marży i opłatach, a łaska pośrednika na pstrym koniu jeździ. Dlatego kiedy klient przychodzi do banku po „hipotekę”,...
Ludzie z ambicjami dążą do doskonałości
MDRT Day Poland – Bring it on! Ta konferencja zapisze się na kartach historii polskiej branży ubezpieczeń na życie, ale również na długo pozostanie...
Narty za milion euro
Z całą pewnością decyzja o tym, na jaką sumę warto się ubezpieczyć, jest ostatnią, jaką zawracamy sobie głowę, wyjeżdżając na narty. Szukamy fajnego miejsca...
Z życia wzięte ubezpieczenie niezdolności do pracy, czyli czego nie wiemy o tym, co...
Rozmowa z Sylwestrem Poniewierskim, dyrektorem Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich w STUnŻ ERGO Hestia
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Niewielu z nas zastanawia się, jak...
5 działań wspierających lokalnie promocję agenta
Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...