Portfel Red Sands przeniesiony do Generali Życie

0
777

31 października nastąpiło przeniesienie portfela 80 tys. ubezpieczeń na życie z Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited do Generali Życie. Posiadacze tych polis nadal będą obsługiwani w Polsce przez 4LifeDirect, będące od lipca agentem grupy.

– Cieszę się, że Red Sands wybrało Generali, aby zapewnić klientom wsparcie podmiotu działającego w Polsce od ponad 20 lat. Będąc blisko nich, możemy i będziemy świadczyć im niezbędną pomoc i ochronę spod znaku lwa. Kontynuując zawarte wcześniej umowy ubezpieczenia, nie tylko zapewniamy ochronę klientom, ale również eliminujemy niepewność związaną z wpływem brexitu. Okres pandemii dotkliwie uświadamia nam, że niektórych sytuacji nie możemy uniknąć, nawet indywidualnie dokładając wszelkich możliwych starań – tym bardziej istotna jest stabilność i pewność ochrony ubezpieczeniowej – mówi Maciej Fedyna, prezes zarządu Generali Polska.

Przeniesienie portfela było możliwe dzięki uzyskaniu niezbędnych zgód regulacyjnych i antymonopolowych oraz przeprowadzeniu procesu prawnego przed Sądem Najwyższym Gibraltaru. Ostatnim krokiem było zatwierdzenie 23 października przez gibraltarski sąd wniosku o przeniesienie portfela 80 tys. ubezpieczeń na życie oferowanych na terytorium Polski przez Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited na Generali Życie. Umowa przeniesienia portfela została podpisana 30 października.

– To dla nas bardzo ważne, że możemy współpracować z Generali i zapewnić wiarygodnego partnera posiadaczom naszych polis w Polsce. Zależało nam na tym, aby nasi klienci mogli nadal korzystać z doskonałych rozwiązań ubezpieczeniowych, realizowanych przez solidną firmę ubezpieczeniową. Z przyjemnością przekazujemy naszych klientów pod skrzydła firmy, która zapewnia klientom doskonałe produkty i profesjonalny serwis oraz silne zaplecze kapitałowe – mówi Shaun Cawdery, dyrektor zarządzający Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited.

Red Sands, który ma siedzibę na Gibraltarze, dotychczas oferował klientom w Polsce swoje ubezpieczenia na podstawie unijnych przepisów. Ze względu na wyjście Zjednoczonego Królestwa i Gibraltaru z Unii Europejskiej nie będzie mógł kontynuować tej działalności w unijnych krajach, dlatego zdecydował się na współpracę z Generali Polska. Obsługą przejętych klientów nadal będzie zajmowało się 4LifeDirect, które zostało agentem Generali Życie już w lipcu br.

– To bardzo ważne, że firma 4LifeDirect będzie kontynuowała obsługę klientów, których zaufanie zdobyła, przez lata dostosowując swój sposób działania do potrzeb tej właśnie grupy. Działamy wspólnie, aby wszyscy klienci mieli pewność niezmienności ochrony ubezpieczeniowej. Cieszę się również, że 4LifeDirect – firma, która ma ogromne doświadczenie, jak docierać do tej grupy klientów z ofertą ubezpieczeń na życie – jest obecnie naszym partnerem. Wierzę, że razem będziemy rozwijać ubezpieczenia na życie, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów w myśl naszej idei bycia partnerem na całe życie –dodaje Maciej Fedyna.

– Nasza unikalna strategia pozwala pomagać klientom w uzyskiwaniu potrzebnych informacji i podejmowaniu przemyślanych decyzji przy wyborze ubezpieczeń na życie. Zależy nam na tym, aby polskie rodziny mogły dbać o spokojną przyszłość swoich najbliższych. Zaufanie i satysfakcja klientów są dla nas najważniejsze, a nasz sposób kontaktu z nimi to efekt jedenastu lat obecności w Polsce. Dzięki nawiązaniu partnerstwa z Generali wiemy, że nadal będziemy mogli dostarczać klientom polisy na życie, które są przejrzyste i zrozumiałe – mówi Katarzyna Jedynak, dyrektor generalny 4Life Direct.

Obecnie zarówno ubezpieczający, jak i ubezpieczeni będą otrzymywać informacje o zmianie podmiotu świadczącego ochronę oraz o zmianie administratora danych osobowych. Ubezpieczający ma prawo do wypowiedzenia umów ubezpieczenia w terminie 3 miesięcy od daty powiadomienia.

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl