W czasie pandemii Compensa Życie organizuje otwarte zdalne szkolenia z obszaru Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) dla pośredników i klientów. Prowadzone przez ekspertów Towarzystwa webinary „PPK przy Kawie” odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku i odpowiadają na większość zagadnień związanych z programem.
Podczas pandemii koronawirusa działania Compensa Życie w obszarze PPK przeniosły się do świata online. Jedną z aktywności są szkolenia w formie webinarów, na które zapraszani są zarówno pośrednicy, jak i klienci oraz uczestnicy programu. Tematy poruszane w trakcie szkoleń obejmują większość zagadnień PPK, zarówno w obszarze samych założeń programu, jak i kolejnych kroków wdrożeniowych. Raz w tygodniu, w piątek, w spotkaniu bierze także udział zaproszony gość specjalny – ekspert z Polskiego Funduszu Rozwoju. Od początku pandemii w webinariach wzięło udział ponad 2000 osób.
– Od początku zakładaliśmy, że edukacja w zakresie PPK będzie ważnym elementem naszej oferty. Dlatego także teraz staramy się dostarczyć zarówno pośrednikom, jak i klientom i uczestnikom programu jak najwięcej informacji, które pomagają rozwiać ich wątpliwości. Odpowiadamy na wiele zapytań dotyczących zarówno samych zasad PPK, jak i integracji systemów kadrowo-płacowych czy zakresu możliwego wsparcia – mówi Joanna Załęska, dyrektor Biura PPK Compensy Życie, podkreślając, że wsparcie opiekuna PPK udzielane jest klientom na każdym etapie programu, także już po wdrożeniu.
Oprócz zdalnych szkoleń ubezpieczyciel uruchomił także usługę „Czat z Ekspertem PPK”. Od poniedziałku do piątku eksperci Compensy Życie odpowiadają na pytania osób zainteresowanych programem.
(AM, źródło: Compensa)