AXA Partners i eSky z nowym ubezpieczeniem turystycznym

0
555

We współpracy z AXA Partners eSky wprowadza nowe ubezpieczenie turystyczne na wyjazdy zagraniczne oraz krajowe. Nowy produkt powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, a także sytuację spowodowaną pandemią Covid-19.

W ramach polisy będącej udoskonaleniem dotychczas funkcjonującego ubezpieczenia klienci eSky.pl otrzymają w pakiecie standardową ochronę na wypadek zachorowania lub hospitalizacji z sumą ubezpieczenia do 300 tys. euro. Mogą też liczyć na pokrycie kosztów leczenia w przypadku zachorowania na Covid-19 w trakcie podróży.

Jednym z istotnych elementów nowego ubezpieczenia jest zwrot kosztów za każdy dzień kwarantanny za granicą w przypadku konieczności przedłużenia pobytu. Posiadacze polisy będą mogli otrzymać do 50 euro za każdy przebyty dzień kwarantanny za granicą – świadczenie pokrywa wydatki zarówno na nocleg, jak i na wyżywienie na okres do 14 dni. Ponadto mogą liczyć na pokrycie kosztów nowego biletu do kraju stałego zamieszkania, jeśli pierwotny transport nie mógł być wykorzystany oraz kosztów leczenia zaostrzeń chorób przewlekłych, np. cukrzyca, choroby serca do 50 tys. euro.

– Obserwujemy klientów podróżujących w czasie pandemii i cieszy nas ogromnie wzrost popularności ubezpieczeń turystycznych z wysoką sumą ubezpieczenia, zawierających komplet atrakcyjnych świadczeń, szczególnie tych związanych z zarażeniem się Covid-19. Nasz produkt, który zaproponowaliśmy firmie eSky.pl, zapewnia pełen komfort podczas podróżowania i ochronę przed konsekwencjami finansowymi spowodowanymi np. nagłym, poważnym zachorowaniem, włączając w to również Covid-19, czy problemami związanymi z kwarantanną. Jest to szczególnie ważne przy uwzględnieniu obecnej sytuacji na rynku, spowodowanej epidemią, która na długo zmieni naszą rzeczywistość i podejście do podróżowania – mówi Jan Cupa, CEO AXA Partners CEE.

W wyniku przeprowadzonego w zeszłym roku badania rynkowego „eSky.pl: Podróże po COVID-19” wynika, że ubezpieczenia turystyczne zachęciłyby jedną piątą respondentów do dokonania rezerwacji w serwisie.

– Widzimy, że wraz z powrotem do latania w 2020 roku klienci coraz częściej decydowali się na taki produkt – w ubiegłym roku co czwarta rezerwacja w naszych serwisach posiadała ubezpieczenie turystyczne. Zapewnienie maksymalnej ochrony podczas podróży dla naszych klientów jest dla nas priorytetowe, dlatego w dobie pandemii pracujemy nad rozwiązaniami, które najlepiej odpowiadają na sytuację rynkową i oczekiwania klientów – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing Communication Director eSky.pl.

(AM, źródło: eSky.pl)