Generali gruntownie odświeża ofertę produktową

0
945

19 lutego będzie pierwszym dniem funkcjonowania zmodyfikowanej oferty produktowej Generali Polska. Ubezpieczyciel rozszerzy limity odpowiedzialności, a także wprowadzi nowe elementy do ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych, podróżnych oraz dla małych i średnich przedsiębiorstw.

– Ostatni rok dla naszych klientów przyniósł wiele zmian, a wraz z tym zrodziły się nowe potrzeby. Przygotowując odświeżenie oferty, planowaliśmy odpowiedzieć na jak najwięcej z nich. Chcemy być dla klientów partnerem na całe życie, dlatego wspieramy ich w domu, w podróży, gdy prowadzą auto oraz, jeśli są przedsiębiorcami, w ich biznesie. Ważne jest dla nas to, żeby objąć ochroną jak najwięcej aspektów życia naszych klientów – mówi Jakub Janecki, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych Generali Polska.

Oferta mieszkaniowa z dodatkami z innych obszarów

Ubezpieczenie Generali, z myślą o domu, po rozszerzeniu o nowe elementy zyskało nowy człon w nazwie – teraz nazywa się „Generali, z myślą o domu i rodzinie”.

– Przyzwyczailiśmy naszych klientów i agentów, że ubezpieczenie domu w Generali ma bardzo szeroki zakres i jest uznawane za najlepsze na rynku. Teraz postanowiliśmy pójść krok dalej i uzupełnić nazwę produktu o „rodzinę”, bo wprowadzając nowości, wzięliśmy pod uwagę potrzeby wszystkich domowników. Dom dla każdego z nas ma wiele różnych definicji, a my chcemy objąć ochroną jak najwięcej jego elementów – podkreśla Jakub Janecki.  

W ubezpieczeniu mieszkań i domów Generali zwiększone zostały limity odpowiedzialności wynikającej z „zapominalstwa”. Jeżeli klient nie zrobi przeglądu kominiarskiego, gazowego lub elektrycznego, Generali zwiększa odpowiedzialność z 50 do 100 tys. zł. Jeśli ubezpieczony nie zamknie okna i zostanie okradziony, może liczyć na 15 tys. zł odszkodowania, o 5 tys. zł więcej niż wcześniej.

W nowej ofercie mieszkaniowej Generali wprowadza ochronę aut. W przypadku ubezpieczenia garażu ochrona obejmuje kradzież z włamaniem do znajdującego się tam samochodu. Limit wynosi w tym przypadku 30 tys. zł. Od kradzieży będzie można ubezpieczyć również meble ogrodowe. Ochroną od kradzieży, zalania czy pożaru Generali obejmie również rzeczy umieszczone w komórkach lokatorskich zlokalizowanych zwykle w garażach podziemnych.

Dodatkowo klient, który posiada w Generali dowolne ubezpieczenie „Generali, z myślą o domu i rodzinie”,  będzie mógł skorzystać z pakietu medycznego – bez konieczności wykupywania dodatkowej opcji. Jeżeli po jakimkolwiek nieszczęśliwym wypadku trafi do szpitala na co najmniej trzy dni, będzie mógł skonsultować swój stan zdrowia z lekarzem specjalistą, wykonać badania lub zapisać się na rehabilitację.

Auto assistance obejmie także rowery

Kierowcy, którzy wykupią w Generali assistance samochodowe, w każdym wariancie będą mogli skorzystać jednocześnie z assistance rowerowego. Zakład udzieli pomocy w sytuacjach, które uniemożliwią dalszą jazdę roweru, np. przebita opona. Zorganizuje transport jednośladu (np. do serwisu rowerowego lub domu) oraz transport samych ubezpieczonych – w limicie do 100 km.

Generali rozszerza również zakres assistance dla klientów, którzy posiadają OC ppm. Ubezpieczony uzyska pomoc lawety nie tylko w razie wypadku, ale też awarii. Wszystko to w ramach dodawanego do każdego OC assistance w wariancie Komfort.

Firma wprowadza również nowe limity i zakres w ramach krótkoterminowego assistance. Każdy klient, niezależnie od tego, czy posiada ubezpieczenie w Generali, będzie mógł je kupić na okres 15 lub 30 dni. W ramach ochrony otrzyma do 500 km holowania zarówno w Polsce, jak i  w Europie, assistance rowerowy oraz – w razie kradzieży, awarii lub wypadku – pojazd zastępczy na okres 5 dni.

Ubezpieczenia dla firm odpowiadają na ryzyka związane z Covid-19

Z kolei w zmodyfikowanej wersji ubezpieczenia „Generali, z myślą o firmie”, klienci znaleźć mogą pakiet zmian, które są odpowiedzią na sytuację związaną z pandemią, m.in. assistance medyczny, assistance pracownik tymczasowy, mobile IT, ochrona dla elektroniki stacjonarnej czy nowe OC.

W przypadku zachorowania pracownika (nie tylko na Covid-19), klient będzie mógł zatrudnić pracownika zastępczego. Generali pomoże w jego rekrutacji i pokryje koszt wynagrodzenia do łącznej wartości 10 tys. zł w ciągu roku.

Przedsiębiorcy oraz ich pracownicy będą mogli skorzystać również z pomocy informatyka. Usługa świadczona jest przez telefon. Informatyk, podłączając się do komputera klienta, pomoże rozwiązać zgłaszany problem.

W ofercie Generali pojawiło się również ubezpieczenie OC za szkody powstałe wskutek utraty danych osobowych, do których doszło w wyniku niewłaściwego działania pracownika poza siedzibą przedsiębiorcy. Zakład obejmuje ochroną również sprzęt, który służy pracownikom podczas home office.

Dla małych i średnich firm Generali przygotowało również assistance windykacyjny w cenie 49 zł na rok. Ochrona przyda się w momencie, gdy kontrahenci będą spóźniać się z zapłatą faktury.

– Pandemia spowodowała, że wiele firm ma problemy z płynnością finansową. Assistance windykacyjny pomoże naszym klientom działać dalej, nawet jeśli nie otrzymają zapłaty na czas – zauważa Jakub Janecki.

Oferta turystyczna uwzględnia choroby przewlekłe

W ubezpieczeniu „Generali, z myślą o podróży” do podstawowego zakresu ochrony włączono „zaostrzenie choroby przewlekłej” bez konieczności dopłaty. Tym samym klient nie będzie musiał informować o swoich chorobach przewlekłych podczas wyliczania składki. Ryzyko to uwzględnione będzie w cenie ubezpieczenia. Jeżeli klient będzie potrzebował pomocy, bo choruje przewlekle np. na cukrzycę i podczas podróży jego stan zdrowia ulegnie nagłemu pogorszeniu, otrzyma odpowiednią pomoc oraz pokrycie kosztów leczenia.

Produkty w odświeżonej odsłonie będą dostępne już od 19 lutego we wszystkich kanałach sprzedaży.

(AM, źródło: Generali)