Pru zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze

0
790

Prudential działający pod marką Pru rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jej celem jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy. Dlatego ubezpieczyciel zachęca, by już dziś pomyśleć o swojej przyszłości i zadbać o swoje finanse na emeryturę.

Z badania Prudential Family Index 2023 wynika, że ponad połowa (52%) młodych ankietowanych uważa, że oszczędzanie najlepiej zacząć w wieku 20 i 30 lat. Mimo to w tej grupie wiekowej oszczędzanie deklaruje jedynie 41% badanych.

– Emerytura to nie schyłek życia – żyjemy bowiem coraz dłużej i cieszymy się coraz lepszym zdrowiem. Wielu z nas chce przeznaczyć ten okres na wszystkie rzeczy, o których marzymy, ale teraz nie mamy na nie czasu. Niezbędne jest więc działanie, które zabezpieczy finanse na przyszłość i do takiego dodatkowego oszczędzania chcemy zachęcić odbiorców. Inaczej na emeryturze będziemy mieli pieniądze tylko do dziesiątego, a za co będziemy żyć przez resztę czasu? – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential Polska.

Nowa kampania startuje w maju i będzie trwała z przerwami do końca roku. Obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki Pru oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Krótka reklama telewizyjna będzie trwała 15 sekund. W internecie będzie można zobaczyć także trzy specjalne 6-sekundowe kreacje. Kampanię wspierają działania PR.

Spoty reklamowe:

(AM, źródło: Pru)