Prudential wystartował z nową odsłoną kampanii reklamowej

0
634

16 marca wystartowała nowa kampania odsłona kampanii reklamowej Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie”. W jej ramach ubezpieczyciel prezentuje korzyści swojej oferty, czyli połączenie 2w1 ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem na dowolny cel w przyszłości.

W swojej kampanii Prudential chce przełamać jedną z fundamentalnych barier, czyli przeświadczenie, że ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy – „bo jak nic mi się nie stanie, to nic nie dostanę”.

– Staraliśmy się kreatywnie rozwinąć motyw kampanii, multiplikując Młodego Boga: jeden prezentuje klasyczne ubezpieczenie na życie, drugi zaś oszczędzanie na przyszłość. Młody Bóg prowadzi dialog sam ze sobą, dywagując, czy ubezpieczyć się na życie, czy oszczędzać. Rozwiązaniem na jego wewnętrzne rozterki jest połączenie benefitów ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Teraz nie musi się już dwoić, ma produkt 2w1, jest zarówno ubezpieczony, jak i oszczędza – mówi Paulina Radomska-Niewiadomska, Communication Manager Prudential Polska.

Ubezpieczyciel przygotował również specjalną kreację dla kanału internetowego.

– Jesteśmy marką mocno „digitalową”, każdej naszej kampanii telewizyjnej już od wielu lat towarzyszą intensywne działania w internecie. Po raz kolejny zapraszamy odbiorców do świata „Młodych Bogów”, przygotowaliśmy specjalną komunikację video dopasowaną do odwiedzanych przez nich stron www.  Co ważne, w tym roku nasi potencjalni klienci nie muszą wybierać między serwisami video a social mediami. Prudential połączył korzyści 2w1 i dla każdego z tych kanałów przygotował coś specjalnego. A jeśli po obejrzeniu spotu użytkownicy, tak jak Młody Bóg, wciąż będą się wahać, jaką decyzję podjąć, zachęcam do rozwiania wątpliwości na mlodzibogowie.pl, gdzie wszystko łączy się w jedną całość – mówi Magda Jończyk, Digital Manager Prudential Polska.

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online. Kampania dostępna będzie na kanale YouTube. Na potrzeby nowej kampanii przygotowano specjalne spoty do mediów społecznościowych, serwis internetowy z quizem edukacyjnym i mit z „wagą rozsądku”, które będzie można zobaczyć w serwisie mlodzibogowie.pl, jak również w mediach społecznościowych: Facebook – Prudential czas na przyszłość – i LinkedIn.

Spot w stacjach telewizyjnych będzie wyświetlany w formatach 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”. Kampanię wspierać będą działania PR.

Spot w wersji emitowanej w telewizji dostępny jest pod adresem: https://youtu.be/NpJ68VusJ6Q

(AM, źródło: Prudential)