P&V wdroży rozwiązanie Comarch do obsługi świadczeń pracowniczych

0
1082

P&V rozszerza współpracę z Comarch w zakresie transformacji cyfrowej. Belgijska spółdzielcza grupa ubezpieczeniowa rozbuduje zakres dotychczasowego wdrożenia o obsługę świadczeń pracowniczych – Employee Benefit.

P&V zdecydowała się zwiększyć zakres funkcjonowania Comarch Digital Insurance. System pozwalający na obsługę ubezpieczeń na życie został już wcześniej wdrożony w grupie, a kontynuacja współpracy będzie dotyczyć transformacji obsługi świadczeń pracowniczych. W ramach realizowanego przedsięwzięcia Comarch dąży do pełnego dostosowania swojego rozwiązania do specyfiki obsługi świadczeń, zgodnie z wymaganiami rynku belgijskiego.

Rozwiązanie do obsługi (Employee Benefit) będzie się składało z systemów:

  • Comarch Digital Insurance – omnikanałowego narzędzia front office, zawierającego portal agenta dla dystrybutorów i użytkowników back-office oraz portal pracodawcy, służący do administrowania uczestnikami programu i planami emerytalnymi;
  • Comarch Life Insurance – systemu back-office do administrowania polisami i kontraktami oraz zarządzania inwestycjami;
  • Comarch Insurance Claims – modułu do zarządzania świadczeniami z tytułu zgonu oraz świadczeniami emerytalnymi.

Jednym z głównych celów przedsięwzięcia jest uzyskanie maksymalnego poziomu automatyzacji w przetwarzaniu transakcji (STP). Projekt obejmuje również migrację danych i wdrożenie systemów w środowisku chmurowym.

P&V dostarcza rozwiązania ubezpieczeniowe dla osób fizycznych, samozatrudnionych oraz firm za pośrednictwem wielu marek biznesowych (P&V i Vivium) czy kanałów dystrybucji. Obecnie ma ponad milion klientów. W segmencie świadczeń pracowniczych (ubezpieczenia grupowe drugiego filaru) P&V plasuje się w pierwszej trójce na rynku belgijskim.

(AM, źródło: Comarch)