PZU: Nagrody dla zwycięzcy „The Voice Kids” i uzdolnionych muzycznie dzieci

0
519

Zwycięzcą plebiscytu zorganizowanego przez PZU wśród widzów „The Voice Kids” został 14-letni Marcin Maciejczak, który jednocześnie wygrał trzecią edycję programu. Nagrodę od PZU, 30 tys. zł na rzecz uzdolnionych muzycznie dzieci, postanowił przekazać Fundacji Nuta Nadziei.

– Mamy w Polsce bardzo wiele uzdolnionych dzieci. Nie wszystkie miały szczęście wystąpić w „The Voice Kids”. Dlatego finansowa pomoc od PZU trafi do fundacji wspierającej inne młode talenty. Marcinowi ufundujemy nagranie teledysku i singla – mówi p.o. prezesa PZU Życie Aleksandra Agatowska.

PZU już po raz trzeci był sponsorem emitowanego w TVP2 talent show „The Voice Kids”, w którym debiutowały polskie zwyciężczynie dziecięcej Eurowizji, Roksana Węgiel i Viki Gabor.

– Jako PZU jesteśmy tam, gdzie rodzą się gwiazdy. Ta edycja „The Voice Kids” była wyjątkowa – finał programu ściągnął przed telewizory ponad cztery miliony widzów, a w zorganizowanym przez PZU plebiscycie wzięło udział 600 tysięcy internautów. Życzymy Marcinowi dalszych sukcesów – mówi dyrektor zarządzający ds. Marketingu i Relacji z Klientem PZU Anna Janiczek.

Ubezpieczyciel towarzyszył dziecięcym gwiazdom przy nagrywaniu każdego programu. Urządził dla jego uczestników komfortową strefę relaksu obok telewizyjnego studia.

(AM, źródło: PZU)