PZU: Nowa kampania internetowa

0
600

25 listopada PZU rozpoczyna kolejną kampanię marketingową. Prezentuje w niej swoje liczne inicjatywy społeczne i przekonuje, że warto wybierać firmy, które kierują się misją pomagania innym i czynią dobro.

– Chcemy pokazać Polakom, jak postrzegamy naszą rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla nas bycie dobrym ubezpieczycielem. W kampanii prezentujemy PZU nie tylko w kontekście ubezpieczeń, ale przede wszystkim podkreślamy to, co robimy dobrego, aby wspierać na co dzień naszych klientów – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

Kampania opierać się będzie na prezentacji działań społecznych, z których powszechnie znane jest PZU. W spocie reklamowym przedstawione zostaną konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów, takie jak wspierające bezpieczeństwo kierowców PZU GO, poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze oraz niesienie pomocy poszkodowanym w trakcie kataklizmów.

– Od lat angażujemy się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o to, aby miał jak najlepsze doświadczenia z nasza marką. To, że możemy robić tyle dobrych rzeczy jako duża firma ubezpieczeniowa, daje nam powód do dumy i ogromną satysfakcję z naszej pracy – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem PZU.

Spot (30”) i jego krótsze formaty będą wyświetlane w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do 21 stycznia 2020 r. Na potrzeby akcji przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem:

https://blog.pzu.pl/wiecej.

Spot kampanijny można obejrzeć na kanale YT PZU:

(AM, źródło: PZU)