Nowa kampania wizerunkowa PZU opiera się na obietnicy „Możesz na nas polegać”. Ubezpieczyciel przekonuje, że mając u boku tak zaangażowanego i troskliwego partnera jak on, klienci mogą czuć się bezpiecznie, nawet w tak niepewnych czasach, jakie panują obecnie.
– To wyjątkowa kampania, bo kręcona w wyjątkowych czasach, gdzie wartości, takie jak odpowiedzialność i opieka nad bliskimi nabierają szczególnego znaczenia. W najnowszym spocie reklamowym opowiadamy o potrzebie, która towarzyszy nam na każdym etapie życia i jest ważna dla nas wszystkich. To potrzeba troski i ochrony naszych najbliższych. W PZU doskonale to rozumiemy, dlatego wsparcie i ochrona naszych klientów jest również naszą misją – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
– Mimo że chcemy jak najlepiej opiekować się bliskimi, to nie zawsze jesteśmy w stanie być tam, gdzie nas potrzebują. Warto mieć wtedy troskliwego partnera, który wesprze nas w każdej sytuacji, na którym po prostu można polegać. Takim partnerem chcemy być dla naszych klientów i chcemy, aby zawsze czuli się bezpiecznie – dodaje Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.
Kampania rozpoczęła się 6 grudnia i potrwa do końca stycznia 2021 roku. Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w internecie oraz w kanałach mediów społecznościowych PZU. Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Prime Time. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS.
Spot kampanijny:
(AM, źródło: PZU)