Iga Świątek w nowej kampanii PZU

0
341

W nowej kampanii marketingowej PZU buduje wśród odbiorców świadomość swojej oferty, która jest w stanie sprostać zróżnicowanym potrzebom klienta na każdym etapie życia. Szczególny akcent położono na ubezpieczenia na życie, mieszkaniowe i komunikacyjne – podał serwis wirtualnemedia.pl.

Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU, podkreśla, że celem kampanii jest zwiększenie świadomości bogactwa oferty ubezpieczyciela i zachęcenie jak największej liczby osób do jej sprawdzenia.

Kampania potrwa do 30 lipca. W jej trakcie będą realizowane działania w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek.

Spot reklamowy:

(AM, źródło: wirtualnemedia.pl)