PZU rusza z kolejną odsłoną kampanii PZU DOM

0
1111

„Ubezpiecz więcej niż cztery ściany” – pod takim hasłem ruszyła kampania promująca ubezpieczenie PZU DOM. Największy polski ubezpieczyciel podkreśla w niej, że warto zadbać o odpowiednią ochronę swoich czterech kątów, by w przypadku nieprzewidzianych sytuacji uniknąć niepotrzebnego stresu.

W nowej kampanii PZU kontynuuje zachęcanie klientów do szacowania realnej wartości swojego domu i wyposażenia w procesie zakupu ubezpieczenia. Jest to niezbędne, aby w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia można było przywrócić dom czy mieszkanie do poprzedniego stanu.

– W PZU zależy nam, aby klienci posiadali odpowiednią ochronę, dlatego zwracamy szczególną uwagę na ustalenie wartości mienia oraz dobranie zakresu ubezpieczenia do ich potrzeb. Poczucie bezpieczeństwa jest jedną z kluczowych wartości w naszym życiu, dlatego klienci szukają ubezpieczenia nieruchomości oraz wyposażenia i chętnie wybierają wariant ochrony Od Wszystkich Ryzyk. Chroni on majątek zarówno od typowych zdarzeń, np. pożaru, huraganu czy zalania, jak również od tych niespodziewanych sytuacji, np. gdy ptaki zniszczą elewację domu. Oczywiście należy pamiętać, że są zdarzenia, gdzie nasza odpowiedzialność jest ograniczona – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektorka Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Oprócz tego PZU, odpowiadając na potrzeby klientów, zebrał informacje na temat przeglądów technicznych, które należy wykonywać w domu i stworzył przewodnik, w którym klienci znajdą podpowiedzi, co i kiedy należy kontrolować w domach, a także kto może się tego podjąć.

– Temat kontroli technicznych jest niezwykle ważny dla bezpieczeństwa oraz zdrowia mieszkańców domów. Dlatego dzięki przewodnikowi chcemy przypominać i edukować, że systematyczne kontrole są obowiązkowe i mogą one uchronić przed niebezpiecznymi zdarzeniami – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji PZU.

W kampanii marketingowej ubezpieczenia PZU DOM realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 31 marca.

(AM, źródło: PZU)