PZU rozpoczął kampanię marketingową swojego ubezpieczenia domów i mieszkań – PZU Dom. W ramach trwającej do 18 sierpnia akcji realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów.
W ramach kampanii PZU chce przekonać udających się na urlop, aby przed wyjazdem zabezpieczyli swoje pozostawione bez opieki nieruchomości. Wakacyjny wyjazd mogą bowiem zepsuć nie tylko kradzież z włamaniem. Coraz częstsze gwałtowne zjawiska pogodowe zwiększają zagrożenie wystąpienia znaczących zniszczeń wywołanych przez m.in. silny wiatr, grad, uderzenia piorunów, pożary czy podtopienia. Ubezpieczyciel wskazuje, że w trakcie wyjazdu urlopowego może dojść do najbardziej niespodziewanych sytuacji, np. podziurawienia elewacji domu w wyniku gradu lub przez dzięcioła, pogryzienia przez kunę wełny mineralnej na dachu czy stłuczenie umywalki w wyniku upadku perfum
– Lato to czas, kiedy choć na chwilę chcemy przełączyć się w tryb beztroski. Po to wyjeżdżamy z domu i zmieniamy otoczenie. Aby pozytywne uczucia nie opuściły nas zaraz po powrocie do domu, warto zadbać o większe poczucie bezpieczeństwa. Możemy to osiągnąć dzięki ubezpieczeniu – mówi Marta Strzyżewska, dyrektorka zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych Grupy PZU.
– Nigdy nie mamy 100% pewności, że uda nam się zapobiec włamaniu, tym bardziej nie mamy wpływu na to, czy nawałnica przejdzie przez naszą miejscowość i nasz dom zostanie zniszczony. To, co możemy zrobić, to zakupić polisę mieszkaniową, aby zapewnić sobie możliwość sfinansowania naprawy powstałych szkód. Z badania zrealizowanego na zlecenie PZU wynika, że tylko 50% ankietowanych ubezpieczyło swój dom lub mieszkanie. Sezon wakacyjny to dobry moment na nadrobienie tego braku, choćby ze względu na to, że w tym okresie częściej opuszczamy domy i mieszkania na dłuższy czas – komentuje Małgorzata Skibińska, dyrektorka Grupy PZU i szefowa pionu produktów (badanie zrealizowane w lutym 2023 przez agencję badawczą IQS na zlecenie PZU. Badanie ilościowe przeprowadzone metodą CATI na reprezentatywnej próbie Polaków 18-65, N=1200).
(AM, źródło: PZU)