PZU zachęca do zakupu Wojażera

0
718

PZU rusza z kampanią marketingową, w której zachęca osoby planujące wakacyjne wyjazdy do zakupu ubezpieczenia podróżnego PZU Wojażer.

W ramach kampanii realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 30 czerwca.

Z najnowszego badania PZU wynika, że prawie połowa ankietowanych podróżuje za granicę, jednak nie zawsze decydują się oni na zakup ubezpieczenia. Na swój ostatni wyjazd ubezpieczenie kupiło 60% turystów. Z drugiej strony 20% badanych wyjeżdżających za granicę nigdy nie wykupiło ochrony, a 36% nabywa ją tylko na wybrane wyjazdy, przeważnie poza obszar Unii Europejskiej. Tymczasem 83% respondentów towarzyszą rozmaite obawy przed wyjazdem za granicę.

(AM, źródło: PZU)