Z początkiem maja do zespołu Rankomat dołączył Łukasz Wyrzykowski. Objął stanowisko Chief Marketing Officer (CMO) i w tej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu. Nowy szef marketingu porównywarki ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego. Przez większość tego czasu był związany z branżą finansową.
Jako CMO Łukasz Wyrzykowski jest odpowiedzialny za nadzór nad całym obszarem marketingu multiporównywarki, w tym za strategię marketingową, zarządzanie marką, procesy pozyskiwania i utrzymywania klientów, user experience oraz projekty wspierające rozwój biznesu.
W trakcie dotychczasowej kariery Łukasz Wyrzykowski był m.in. Marketing Managerem Expander, Allianz oraz firmy leasingowej DLL (grupa Rabobank). Pełnił także funkcję Senior Brand Managera w Avivie. Jest certyfikowanym kierownikiem projektów UX (UX-PM) i ma na swoim koncie wiele udanych wdrożeń platform i aplikacji mobilnych.
– Jestem bardzo zadowolony, że dołączam do zespołu Rankomat – niekwestionowanego lidera rynku porównywarek oraz jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów ubezpieczeniowych w Polsce. Praca dla tak silnej marki jest nie tylko przyjemnością, ale także wyzwaniem zawodowym. Jestem przekonany, że razem z całym zespołem marketingu Rankomat zrealizujemy wiele projektów, które umocnią naszą pozycję na rynku, zwiększą zaufanie klientów i pozytywnie wpłyną na rozwój biznesu – mówi Łukasz Wyrzykowski.
– Rankomat to nie tylko miejsce, w którym klienci mogą porównać oferty wielu towarzystw ubezpieczeniowych i znaleźć najlepszy produkt w atrakcyjnej cenie. To również dynamicznie rozwijająca się porównywarka produktów finansowych oraz zaufany partner, który pomaga klientom w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych. Dlatego cieszę się, że do naszego zespołu dołączył Łukasz. Jego doświadczenie i wiedza z różnych obszarów rynku finansowego są nieocenionym atutem, który przyczyni się do dalszego rozwoju i sukcesów firmy – komentuje Bartosz Niewiadomski, prezes Rankomat.
(AM, źródło: InnerValue)