Rankomat: Nowa kampania reklamowa promuje ideę smart choice

0
2597

W nowej kampanii Rankomat przekonuje, że warto jest sprawdzić wszystkie opcje przed podjęciem decyzji. Na przykładzie cen ubezpieczenia OC porównywarka pokazuje, że dzięki porównaniu cen kierowca za dokładnie takie samo ubezpieczenie samochodu może zapłacić mniej nawet o połowę.

– Smart choice to dokonywanie świadomego wyboru. Jednak, żeby podjąć mądrą decyzję, najpierw trzeba poznać wszystkie opcje. Skorzystanie z porównywarki jest na to najlepszym sposobem – uważa Michał Kłuciński, marketing manager Rankomat.pl. – Smart choice to jednak coś więcej niż tylko oszczędzanie pieniędzy. Bycie smart to również oszczędność czasu i wygoda zakupów online, które w dzisiejszym, pędzącym świecie są coraz bardziej doceniane – dodaje.

W reklamie ponownie wystąpiła Anna Lucińska, aktorka i prezenterka znana m.in. z serialu „Na dobre i na złe” oraz z programów „Agent – Gwiazdy” w TVN czy „Zaskocz mnie” w TVN Style. Od 12 września Lucińska poprowadzi również w TVP2 nowy program „Wkręceni w randkę”.

Kampania telewizyjna wystartowała 8 września, obejmuje stacje TVN i Polsat oraz kanały tematyczne z obu grup telewizyjnych.

Spot można obejrzeć pod adresem:

(AM, źródło: Rankomat )