Colonnade rozpoczęło współpracę z Rankomat. To dla ubezpieczyciela kolejny krok w realizacji strategii rozwoju na rynku ubezpieczeń turystycznych.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Rankomat. Integracja naszego systemu z Rankomat to krok naprzód w zakresie usprawnienia usług i zwiększenia satysfakcji klientów. Jesteśmy przekonani, że obecność w wyszukiwarce zwiększy rozpoznawalność marki Colonnade, a współpraca przyniesie wiele korzyści klientom – mówi Anna Wieconkowska, Business Product Manager Colonnade.
Współpraca Colonnade z Rankomat umożliwi dotarcie do nowych klientów poszukujących ubezpieczenia turystycznego. Dzięki szybkiemu porównaniu ofert zainteresowany szybciej i łatwiej dokona wyboru polisy.
– Kolejną korzyścią jest udoskonalenie produktów i usług dzięki lepszemu zrozumieniu rynku i potrzeb klientów na podstawie analizy danych i trendów. Będziemy mogli dostosowywać nasze produkty do zmieniających się oczekiwań i preferencji konsumentów, co przyczyni się do ich jeszcze większej satysfakcji i wzrostu lojalności – dodaje Anna Wieconkowska.
Colonnade i Rankomat mają w planach wprowadzenie szerszej gamy nowych produktów. Rozważają również zaoferowanie niestandardowych ubezpieczeń, dopasowanych do unikatowych potrzeb konsumentów. Celem współpracy jest stworzenie oferty, która antycypuje przyszłe trendy i oczekiwania rynku.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Colonnade. Dzięki tej inicjatywie nasi użytkownicy będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy atrakcyjnych ubezpieczeń. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie im wiele korzyści – podsumowuje Robert Pelczar, Project Manager Rankomat.
Colonnade podkreśla, że w ramach współpracy z porównywarką zamierza osiągnąć nie tylko krótkoterminowe korzyści w postaci zwiększonej sprzedaży, ale również długofalowy wzrost i stabilizację swojej pozycji na rynku.
(AM, źródło: Colonnade)