PZU Energia Wiatru i PZU Energia Słońca dla producentów energii z OZE
Rozmowa z Adamem Czarneckim, Michałem Janiszewskim i Krzysztofem Pilcem z Pionu Klienta Korporacyjnego PZU
Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiamy o odnawialnych źródłach energii, które cieszą...
Agencie, poważnie porozmawiaj z rolnikiem o ryzykach
Rozmowa z Andrzejem Paduszyńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych w Compensa TU SA Vienna Insurance Group
Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest rola agentów w ubezpieczeniach...
Innowacje motorem wzrostu w Compensie
Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, wiceprezesem Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Compensa otrzymała w tym roku Orła Innowacji za platformę Nasza Compensa. Co to za rozwiązanie,...
W pandemii hartują się silni ludzie i silne firmy
Rozmowa z Igorem Rusinowskim, prezesem Unilink i Człowiekiem Roku Ubezpieczeń „Gazety Ubezpieczeniowej”
Aleksandra E. Wysocka: – Przede wszystkim gratuluję tytułu Człowieka Roku Ubezpieczeń!
Igor Rusinowski: –...
Wirtualne oddziały radykalnie poprawiają efektywność agencji
Rozmowa z Maciejem Kujawą z Eye One
Aleksandra E. Wysocka: – Technologia staje się coraz bardziej niezbędna w branży ubezpieczeniowej. Co oferuje jej na tym...
Multiagenci siłą napędową Generali
Rozmowa z Michałem Świderskim, członkiem zarządu, i Tomaszem Poradzewskim, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Generali Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Nowy rok czerwona drużyna Generali rozpoczęła...
Roztropni w kryzysach
Rozmowa ze Sławkiem Bełzem, dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Gdy planowaliśmy naszą rozmowę, wydawało się, że niebawem zostawimy za sobą widmo...
Poziom cen wymusza ekstremalną zwinność procesową
Rozmowa z Katarzyną Wojdyłą, członkinią zarządu LINK4, dyrektorką Pionu Strategii Ubezpieczeniowej
Aleksandra Wysocka: – Porozmawiamy dziś przede wszystkim o analityce danych, pricingu, astrologii… Ten ostatni...
Tworzymy od podstaw rynek ubezpieczeń szpitalnych w Polsce
Rozmowa ze Sławomirem Łopalewskim, dyrektorem zarządzającym spółki LUX MED Ubezpieczenia/LMG Försäkrings AB
Aleksandra E. Wysocka: – Polski rynek komercyjnych ubezpieczeń bardzo długo czekał na produkt...
Jakich ubezpieczeń na życie potrzebują Polacy?
Rozmowa z Joanną Walczuk, dyrektorką ds. produktów Nationale-Nederlanden
Aleksandra E. Wysocka: – Ubezpieczenia na życie to dość tradycyjny produkt, który ma zrozumiałe zasady. Czy możliwe...