Efektywne zarządzanie flotą i zwiększanie bezpieczeństwa dzięki PZU iFlota

Rozmowa z Jakubem Sajkowskim, dyrektorem zarządzającym ds. klienta korporacyjnego, i Konradem Owsińskim, dyrektorem ds. underwritingu ubezpieczeń komunikacyjnych PZU SA Aleksandra E. Wysocka: – PZU zakończył...

iBooster – dopalamy możliwości agenta

Trzy pytania do Michała Dworakowskiego, współwłaściciela firmy Polskie Polisy odpowiedzialnego za użyteczność rozwiązań ubezpieczeniowych Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jakie główne problemy, wyzwania zauważacie na rynku? Michał...

W pandemii hartują się silni ludzie i silne firmy

Rozmowa z Igorem Rusinowskim, prezesem Unilink i Człowiekiem Roku Ubezpieczeń „Gazety Ubezpieczeniowej” Aleksandra E. Wysocka: – Przede wszystkim gratuluję tytułu Człowieka Roku Ubezpieczeń! Igor Rusinowski: –...

Poziom cen wymusza ekstremalną zwinność procesową

Rozmowa z Katarzyną Wojdyłą, członkinią zarządu LINK4, dyrektorką Pionu Strategii Ubezpieczeniowej Aleksandra Wysocka: – Porozmawiamy dziś przede wszystkim o analityce danych, pricingu, astrologii… Ten ostatni...

Multiagenci siłą napędową Generali

Rozmowa z Michałem Świderskim, członkiem zarządu, i Tomaszem Poradzewskim, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Generali Polska Aleksandra E. Wysocka: – Nowy rok czerwona drużyna Generali rozpoczęła...

Zmiany otoczenia prawnego dla działalności ubezpieczeniowej

Zmiany otoczenia prawnego wpisały się już na stałe w krajobraz biznesowy branży ubezpieczeniowej. Również rok 2022 przynosi kilka istotnych nowości, które mogą wpłynąć na...

Innowacje motorem wzrostu w Compensie

Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, wiceprezesem Compensy Aleksandra E. Wysocka: – Compensa otrzymała w tym roku Orła Innowacji za platformę Nasza Compensa. Co to za rozwiązanie,...

PZU Zdrowie pomaga zadbać o profilaktykę

Rozmowa z Katarzyną Czupą, Product Ownerem z Biura Usług Cyfrowych PZU Zdrowie Aleksandra E. Wysocka: – W okresie świątecznym często życzymy sobie nawzajem dużo zdrowia...

Roztropni w kryzysach

Rozmowa ze Sławkiem Bełzem, dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential Polska Aleksandra E. Wysocka: – Gdy planowaliśmy naszą rozmowę, wydawało się, że niebawem zostawimy za sobą widmo...

Wirtualne oddziały radykalnie poprawiają efektywność agencji

Rozmowa z Maciejem Kujawą z Eye One Aleksandra E. Wysocka: – Technologia staje się coraz bardziej niezbędna w branży ubezpieczeniowej. Co oferuje jej na tym...
15,454FaniLubię
720ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie