Agencie, wynajmij sobie technologię!
Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...
Nowa Compensa chce rosnąć i wyznaczać standardy
Rozmowa z Anną Włodarczyk-Moczkowską, prezeską Compensa Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Czy fuzja Wienera i Compensy to już zamknięty rozdział, czy jeszcze dokręcacie jakieś śrubki?
Anna...
ERGO Pro – silni, dynamiczni, życzliwi
Rozmowa z Peterem Grudniakiem, prezesem firmy dystrybucyjnej ERGO Pro, Człowiekiem Roku Ubezpieczeń 2019
Bożena
M. Dołęgowska-Wysocka, Aleksandra E. Wysocka: – Panie Prezesie, znamy się od 15
lat....
Technologia zmienia rzeczywistość, również ubezpieczeniową
Rozmowa z Mirosławem Deją, dyrektorem ds. IT w UNIQA
Aleksandra
E. Wysocka: – Czy to prawda, że zamierza Pan przewrócić całe IT do góry nogami?
Mirosław
Deja:
–...
Wyróżnia nas indywidualne podejście w ubezpieczeniu grupowym Opieka Medyczna
Rozmowa z Katarzyną Jezierską-Stencel, dyrektorką Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych TUW PZUW
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jakie macie pakiety świadczeń i które są najchętniej wybierane przez klientów?...
Szukamy doświadczonych i skutecznych ubezpieczeniowców
Rozmowa z Michałem Jaczyńskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie
Aleksandra E. Wysocka: – Za nami trudne miesiące, pełne wyzwań dla rynku. Chciałabym spytać o...
Marketing ubezpieczeń musi być nowoczesny
Rozmowa z Patrycją Kotecką, członkiem zarządu i dyrektor marketingu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Czy ubezpieczenia to nadal jedna z bardziej oldschoolowych marketingowo branż? Czy...
Multiagenci siłą napędową Generali
Rozmowa z Michałem Świderskim, członkiem zarządu, i Tomaszem Poradzewskim, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Generali Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Nowy rok czerwona drużyna Generali rozpoczęła...
Chcieliśmy uwolnić klientów od absurdów ubezpieczeń
Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, CEO Beesafe
Aleksandra E. Wysocka: – Pięć lat temu Beesafe było jedynie śmiałą ideą na papierze. Dziś to marka, która namieszała...
Dialog, partnerstwo, zaufanie… i rentowny biznes
Rozmowa z Anną Katarzyną Olech, szefową Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Widać Was ostatnio w mediach częściej niż zwykle. Reklama z policjantami...