Rozmowa tygodnia - Strona 3 z 24 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Agencie, wynajmij sobie technologię!

Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...

Nowa Compensa chce rosnąć i wyznaczać standardy

Rozmowa z Anną Włodarczyk-Moczkowską, prezeską Compensa Polska Aleksandra E. Wysocka: – Czy fuzja Wienera i Compensy to już zamknięty rozdział, czy jeszcze dokręcacie jakieś śrubki? Anna...

ERGO Pro – silni, dynamiczni, życzliwi

Rozmowa z Peterem Grudniakiem, prezesem firmy dystrybucyjnej ERGO Pro, Człowiekiem Roku Ubezpieczeń 2019 Bożena M. Dołęgowska-Wysocka, Aleksandra E. Wysocka: – Panie Prezesie, znamy się od 15 lat....

Technologia zmienia rzeczywistość, również ubezpieczeniową

Rozmowa z Mirosławem Deją, dyrektorem ds. IT w UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Czy to prawda, że zamierza Pan przewrócić całe IT do góry nogami? Mirosław Deja: –...

Wyróżnia nas indywidualne podejście w ubezpieczeniu grupowym Opieka Medyczna

Rozmowa z Katarzyną Jezierską-Stencel, dyrektorką Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych TUW PZUW Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jakie macie pakiety świadczeń i które są najchętniej wybierane przez klientów?...

Szukamy doświadczonych i skutecznych ubezpieczeniowców

Rozmowa z Michałem Jaczyńskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Agencyjnej PZU Życie Aleksandra E. Wysocka: – Za nami trudne miesiące, pełne wyzwań dla rynku. Chciałabym spytać o...

Marketing ubezpieczeń musi być nowoczesny

Rozmowa z Patrycją Kotecką, członkiem zarządu i dyrektor marketingu LINK4 Aleksandra E. Wysocka: – Czy ubezpieczenia to nadal jedna z bardziej oldschoolowych marketingowo branż? Czy...

Multiagenci siłą napędową Generali

Rozmowa z Michałem Świderskim, członkiem zarządu, i Tomaszem Poradzewskim, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Generali Polska Aleksandra E. Wysocka: – Nowy rok czerwona drużyna Generali rozpoczęła...

Chcieliśmy uwolnić klientów od absurdów ubezpieczeń

Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, CEO Beesafe Aleksandra E. Wysocka: – Pięć lat temu Beesafe było jedynie śmiałą ideą na papierze. Dziś to marka, która namieszała...

Dialog, partnerstwo, zaufanie… i rentowny biznes

Rozmowa z Anną Katarzyną Olech, szefową Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4 Aleksandra E. Wysocka: – Widać Was ostatnio w mediach częściej niż zwykle. Reklama z policjantami...
18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie