W minionym miesiącu najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki poświęcone narzędziom wspierającym agentów w sprzedaży ubezpieczeń, NNW szkolnym oraz ubezpieczeniom zapewniającym spokój w czasie wakacji.
Największą słuchalność miał odcinek nr 196 zatytułowany „Te narzędzia pomagają agentom sprzedawać”. Podczas programu, którego gościem był Marcin Dyliński, dyrektor Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia, można było się dowiedzieć, jaka część sprzedaży tej multiagencji odbywa się w stacjonarnych placówkach/biurach, a jaka zdalnie oraz w jaki sposób CUK wspiera agentów w obszarze cyfrowym. Rozmówca Aleksandry E. Wysockiej podzielił się też swoją opinią na temat tego, czy wyższe kompetencje cyfrowe przekładają się na wyższe wyniki sprzedażowe.

Na drugim miejscu znalazł się odcinek nr 197 zatytułowany „To warto wiedzieć o NNW szkolnym”. Podczas audycji Andrzej Paduszyński z Compensy wyjaśniał, dlaczego z rozmowami o NNW nie należy czekać do pierwszej wywiadówki. Ekspert zdradził też, jaka część rodziców wykupuje w Compensie najdroższy wariant NNW oraz jakie urazy są najczęstsze wśród dzieci.

Trzecie miejsce zajął odcinek nr 195: „Przepis na spokojne wakacje”, w którym również uczestniczył przedstawiciel Compensy. Odpowiadając na pytanie o to, czy w dobie inflacji należy oszczędzać na ubezpieczeniach, czy wręcz przeciwnie, wskazał, co się dzieje, gdy suma ubezpieczenia jest zbyt niska oraz na jakie ryzyka warto uważać w trakcie wakacji i wyjazdów urlopowych. Andrzej Paduszyński zdradził również, w jaki sposób inflacja wpływa na likwidację szkód w ubezpieczeniach.

(am)