W minionym miesiącu najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki poświęcone narzędziom wspierającym agentów w sprzedaży ubezpieczeń, NNW szkolnym oraz ubezpieczeniom zapewniającym spokój w czasie wakacji.
Największą słuchalność miał odcinek nr 196 zatytułowany „Te narzędzia pomagają agentom sprzedawać”. Podczas programu, którego gościem był Marcin Dyliński, dyrektor Marketingu i E-commerce w CUK Ubezpieczenia, można było się dowiedzieć, jaka część sprzedaży tej multiagencji odbywa się w stacjonarnych placówkach/biurach, a jaka zdalnie oraz w jaki sposób CUK wspiera agentów w obszarze cyfrowym. Rozmówca Aleksandry E. Wysockiej podzielił się też swoją opinią na temat tego, czy wyższe kompetencje cyfrowe przekładają się na wyższe wyniki sprzedażowe.
![](/wp-content/uploads/2022/08/2022_07_26_ODC.196_NOTATKA_WER4-1024x1024.jpg)
Na drugim miejscu znalazł się odcinek nr 197 zatytułowany „To warto wiedzieć o NNW szkolnym”. Podczas audycji Andrzej Paduszyński z Compensy wyjaśniał, dlaczego z rozmowami o NNW nie należy czekać do pierwszej wywiadówki. Ekspert zdradził też, jaka część rodziców wykupuje w Compensie najdroższy wariant NNW oraz jakie urazy są najczęstsze wśród dzieci.
![](/wp-content/uploads/2022/08/2022_08_07_ODC.197_NOTATKA_WER3-1024x1024.jpg)
Trzecie miejsce zajął odcinek nr 195: „Przepis na spokojne wakacje”, w którym również uczestniczył przedstawiciel Compensy. Odpowiadając na pytanie o to, czy w dobie inflacji należy oszczędzać na ubezpieczeniach, czy wręcz przeciwnie, wskazał, co się dzieje, gdy suma ubezpieczenia jest zbyt niska oraz na jakie ryzyka warto uważać w trakcie wakacji i wyjazdów urlopowych. Andrzej Paduszyński zdradził również, w jaki sposób inflacja wpływa na likwidację szkód w ubezpieczeniach.
![](/wp-content/uploads/2022/07/2022_07_06_ODC.195_NOTATKA_WER2-1024x1024.jpg)
(am)