Ruszyły zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski

0
560

Nationale-Nederlanden ponownie zostało sponsorem tytularnym 46. Maratonu Warszawskiego. Tegoroczna edycja podkreśla wielki jubileusz polskiego sportu – 100. rocznicę pierwszego maratonu w Polsce.

Obie tegoroczne imprezy Fundacji „Maraton Warszawski”: 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski i 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski, tak samo jak w ubiegłym roku odbędą się pod pomarańczowym parasolem marki Nationale-Nederlanden. Firma od lat mocno angażuje się w promocję zdrowia wśród Polaków. 

– Nasze ponowne partnerstwo z Fundacją i występowanie jako sponsor tytularny to nie tylko kontynuacja, ale i pogłębienie naszej misji promowania zdrowego stylu życia. Każdy krok w maratonie symbolizuje nasze długofalowe zaangażowanie w zdrowie i wspieranie Polaków w dbaniu o siebie, które są dla nas najważniejsze. Pamiętajmy, że dbanie o siebie to właśnie maraton, a nie sprint – kluczowe jest tutaj myślenie długoterminowe – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. Komunikacji Marketingowej i Marki Nationale-Nederlanden. – W czasie poprzednich edycji półmaratonu i maratonu z bezpłatnych badań profilaktycznych w mobilnym medbusie skorzystało 406 osób. W tym roku również planujemy działania, które przyczynią się do budowania zdrowej i aktywnej społeczności – dodaje.

#BiegamDobrze – w słusznej sprawie

Imprezie, jak co roku, towarzyszyć będzie największa w Polsce biegowa akcja charytatywna – #BiegamDobrze. Jej uczestnicy mogą wesprzeć wybraną fundację, rejestrując się ścieżką #BiegamDobrze i biegnąc z intencją. Po zapisie w trybie charytatywnym rozpoczyna się zbiórka – wystarczy trenować oraz zachęcać znajomych do wsparcia „wirtualnej skarbonki”. Po zebraniu kwoty minimalnej, wynoszącej 450 złotych, do 31 sierpnia 2024 r. biegacze w prezencie otrzymają wyjątkowy, pomarańczowy numer startowy, będący znakiem rozpoznawczym Dobroczynnych Bohaterów.

– W Nationale-Nederlanden dbamy nie tylko o zdrowie fizyczne, ale również o dobrostan społeczny. Nasze wsparcie dla akcji #BiegamDobrze jest tego najlepszym dowodem – w tym roku ponownie dołożymy dodatkowe kwoty do zbiórek, które zgromadzą największe sumy.  Dzięki tej inicjatywie zawodnicy mają możliwość wspierania ważnych celów charytatywnych, co wzbogaca doświadczenie uczestnictwa w biegach. Ponadto, nasi pracownicy z entuzjazmem biorą udział w wolontariacie podczas półmaratonu i maratonu, co także podkreśla nasze zaangażowanie w działania społeczne. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tak ważnych wydarzeń, które przynoszą realną zmianę i inspirują do działania na rzecz innych – dodaje Marta Pokutycka-Mądrala, rzeczniczka prasowa i dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej Nationale-Nederlanden.

Zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski rozpoczęły się 10 stycznia.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)