Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen, uważa, że główną przewagą konkurencyjną domu mediowego tworzonego wspólnie z Grupą PZU na bazie spółki Sigma Bis będzie duże doświadczenie jej ekspertów i wysoki potencjał negocjacyjny – informują Wirtualne Media.
Wśród zalet, jakie niesie ze sobą utworzenie domu mediowego, przedstawiciel PKN Orlen wymienił też nowe możliwości współpracy, a jednocześnie dbałość o wysokie standardy obsługi, jakich firmy wymagają od podwykonawców. Zdaniem Adama Buraka jest to istotne zarówno dla akcjonariuszy, jak i dla nowych klientów – z sektora prywatnego i publicznego – których agencja będzie pozyskiwać. Zapytany o to, czy Orlen i PZU będą nadal pracować z dotychczas obsługującymi je agencjami, stwierdził, że firmy zakładają, iż w zależności od potrzeb nadal będą korzystać m.in. z agencji kreatywnych, eventowych czy domów produkcyjnych. Nie chciał jednak zdradzić, jak duży budżet został przeznaczony na uruchomienie nowego domu mediowego.
Więcej:
Wirtualnemedia.pl z 16 września, Beata Goczał „Wspólny dom mediowy PZU i Orlenu ruszy jeszcze w tym roku. Firmy nie zerwą współpracy z innymi agencjami”:
https://www.wirtualnemedia.pl/…
(AM, źródło: Wirtualnemedia.pl)