Rankomat promuje porównywanie cen OC
Ruszyła nowa kampania Rankomat, w której firma zachęca do porównywania cen i wyboru najkorzystniejszej dla siebie polisy.
Główną częścią nowej kampanii porównywarki są spoty telewizyjne....
Każda rocznica polisy to nowe możliwości w Open Life!
Pozyskanie klienta to tylko początek drogi i pierwszy sukces. Utrzymanie zadowolonego klienta na dłużej – to dopiero jest wyzwanie! Szczególnie wyraźnie widać to w...
OmniCUK łączy wszystkie kanały sprzedaży
CUK Ubezpieczenia wdrożył platformę OmniCUK, która łączy wszystkie kanały sprzedaży multiagencji i wspiera pracę agentów na wielu poziomach, zapewniając im nowych klientów. Dzięki temu...
PBUK: Szkodowość zagranicznych kierowców na polskich drogach na stabilnym poziomie
W 2021 r. kierowcy pojazdów na zagranicznych numerach rejestracyjnych byli sprawcami 12,8 tys. wypadków i kolizji – wynika z danych Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych....
Czy firmy IT potrzebują benefitów ubezpieczeniowych?
To zależy. Branża IT ma swoją specyfikę, jest branżą wymagającą, w której przedstawiciele kadr bardzo często mówią o „walce” o pracownika. Celem naszej współpracy...
Nationale-Nederlanden promuje ubezpieczenia na wypadek poważnego zachorowania
Nationale-Nederlanden rozpoczęło nową kampanię, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. Akcja obejmie spoty w telewizji i internecie,...
Usługi informacyjne coraz bardziej pożądanym świadczeniem z home assistance
Liczba spraw zgłaszanych w ramach polis z home assistance wzrasta – wynika z danych udostępnionych przez Global Assistance Polska dotyczących zgłoszeń zrealizowanych w ramach...
Niemal trzy czwarte odszkodowań ze szkolnych NNW dotyczy wypadków pozaszkolnych
70% wypłat odszkodowań z tytułu szkolnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczy zdarzeń, do których doszło poza szkołą – wynika z najnowszych statystyk Warty.
–...
Rankomat partnerem Kanału Sportowego
Rankomat został nowym partnerem największego kanału dotyczącego sportu na polskim YouTube. Wielomilionowa społeczność Kanału Sportowego skorzysta na atrakcjach przygotowanych przez markę.
Współpraca, skupiona wokół dwóch...
Unilink przejmuje porównywarkę Ubea w ramach inwestycji w omnichannel
Z końcem września multiagencja Unilink stała się właścicielem marki Ubea. Zakup porównywarki uzupełnia strategię omnichannel grupy. Według Unilink, przejęcie Ubei ma otworzyć jego agentom...