ARC Europe: 10 zasad prawidłowego korzystania z pojazdu elektrycznego
Powszechnie przyjmuje się, że samochód elektryczny działa dokładnie tak samo, jak samochód z silnikiem spalinowym, z tą różnicą, że do napędu wykorzystuje energię elektryczną....
30 lat świętuje INTER Polska – lider ubezpieczeń dla branży medycznej
30 lat minęło, odkąd na polskim rynku pojawiła się firma INTER Polska. Powstała w 1992 roku w Bielsku-Białej pod nazwą Fortuna. W 1996 roku...
Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE poświęcony trendom w ubezpieczeniach korporacyjnych
„Trendy w ubezpieczeniach korporacyjnych IT i CYBER” – tak brzmi tytuł kolejnego odcinka programu #ubezpieczeniowyLIVE, który zostanie wyemitowany w czwartek 29 września w godzinach...
Link4 nagrodzony za przyjazne podejście do klientów
Link4 znalazł się w gronie laureatów Nagród Gospodarczych, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Firma Przyjazna Klientom. Wyróżnienia przyznaje co roku Związek Przedsiębiorców i Pracodawców...
Compensa radzi, jak zabezpieczyć się przed stratami z tytułu zepsucia produktów
Zdarzenia związane z zepsuciem produktów i towarów na skutek np. rozmrożenia to problem wielu branż. Compensa przypomina, że skuteczną ochronę przed negatywnymi konsekwencjami takich...
Polisa na życie zadziała także w razie zatrucia grzybami
CUK Ubezpieczenia zwraca uwagę, że mając wykupioną polisę na życie, można liczyć na wypłatę świadczenia nawet w przypadku zatrucia lub śmierci w wyniku spożycia niejadalnych...
Aon Polska ma już 30 lat
Ponad 300 osób spotkało się w warszawskim teatrze Kamienica z okazji 30-lecia działalności firmy brokerskiej Aon w Polsce. Gości przywitała prezes Dominika Kozakiewicz, dziękując...
Odnowa Proamy zaczyna się od produktów moto
Generali rozpoczyna proces repozycjonowania marek Generali i Proama. Ta druga w założeniu ma być prosta i nowoczesna. Metamorfoza marki rozpoczyna się od zmian w...
Produkty i elastyczność magnesami TUZ
Sprzedaż TUZ Ubezpieczenia w kanale brokerskim rośnie. Firma zanotowała ponad dwukrotny wzrost dynamiki sprzedaży ubezpieczeń majątkowych. To efekt zmian, nagród i wyróżnień za produkty...
PZU: Jakie powinny być standardy dbania o dobre doświadczenia klienta
29 września PZU zaprezentuje raport „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”, analizujący problem dobrych doświadczeń i satysfakcji jako istotnego czynnika przewagi...