Rynek ubezpieczeń - Strona 54 z 150 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak sprzedać ubezpieczenie raz, a prowizję dostać dwa razy?

Rozmowa z Maciejem Więckowskim, prezesem Easy Raty Aleksandra E. Wysocka: – Czy naprawdę można sprzedać coś raz, a prowizję otrzymać dwa razy? Maciej Więckowski: – Oczywiście,...

Dlaczego nie mamy problemów z pozyskiwaniem nowych klientów?

Bo ciągle rośniemy i się rozwijamy. Bo mamy dla nich dobre propozycje. Nasze atuty to minimalne zaangażowanie czasowe klienta oraz agenta i bardzo dobra,...

Ubezpieczenia mocno odczuły wpływ czynników zewnętrznych

Pierwszy kwartał tego roku był bardzo trudnym okresem dla polskiego rynku ubezpieczeń. Sektor życiowy mocno odczuł skutki interwencji produktowej Komisji Nadzoru Finansowego, choć pewnym...

Prezydent odznaczył przedstawicieli branży ubezpieczeniowej

21 czerwca przedstawiciele Kancelarii Prezydenta RP wręczyli odznaczenia państwowe reprezentantom branży ubezpieczeniowej, którzy swoją pracą oraz działalnością społeczną przyczynili się w sposób szczególny do...

ERGO Hestia stworzyła platformę wsparcia brokerów

Portal Wiedzy Korporacyjnej – taką nazwę nosi nowa platforma przeznaczona dla brokerów, uruchomiona przez ERGO Hestię. W serwisie udostępniono specjalistyczne szkolenia, materiały edukacyjne oraz...

Podwyżki stawek w OC są nieuniknione

Ubezpieczyciele nie spieszą się z podnoszeniem składek w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, ale szereg czynników sprawia, że już wkrótce będą musieli to uczynić –...

PZU Życie: Liga Mistrzów 2021

W środę 18 maja 2022 r. w hotelu Double Tree by Hilton odbyła się uroczysta gala Biura Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych PZU Życie. Finał sprzedażowej...

Cztery piąte sektora komunikacyjnego chce pozyskiwać dane o mandatach za pośrednictwem UFG

Od 17 czerwca ubezpieczyciele komunikacyjni uzyskali dostęp do informacji o mandatach i punktach karnych. Będą też mogli uwzględniać te dane w kalkulacji składki ubezpieczeniowej...

Dla klientów liczy się uczciwość, przejrzystość i cena

Rozmowa z Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektorką Departamentu Zarządzania Marką UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy o najnowszej kampanii UNIQA, która już jest widoczna w telewizji. Dlaczego...

Europ Assistance: Holiday Barometer 2022, czyli wakacyjne plany Polaków

Z najnowszego badania Holiday Barometer zrealizowanego przez IPSOS w 15 krajach świata na zlecenie Europ Assistance wynika, że 2/3 ankietowanych z Polski ma już...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie