PBUK działa nieprzerwanie pomimo pandemii

0
342

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) poinformowało, że pomimo pandemii koronawirusa działa nieprzerwanie i na bieżąco. Zmianie uległ jedynie sposób przyjmowania zgłoszeń. Sprawy dotyczące szkód można zgłaszać drogą elektroniczną, telefoniczną, a także korespondencyjną.

Z chwilą wybuchu pandemii koronawirusa i pojawieniem się ryzyka nagłego i nieoczekiwanego kryzysu zdrowotnego, ekonomicznego i społecznego PBUK przeszło na zdalny tryb pracy. Zmiana sposobu realizowania bieżących zadań podyktowana była koniecznością ochrony zdrowia i życia zarówno pracowników Biura, jak i interesantów. Sprawy związane z obsługą transgranicznych zdarzeń komunikacyjnych objętych ubezpieczeniem OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.) można zgłaszać drogą elektroniczną, telefoniczną i korespondencyjną. Biuro nie przyjmuje natomiast interesantów zgłaszających się osobiście. 

PBUK podało też, że tryb pracy zdalnej potrwa do 15 kwietnia 2020 r. Zastrzegło jednak, że jeśli sytuacja zdrowotna w Polsce nie ulegnie poprawie lub pogorszy się, okres ten może zostać wydłużony.

(AM, źródło: PBUK)