Punkty Oznakowane ciekawą opcją dla agentów i OFWCA

0
671

ERGO Hestia startuje z nowym projektem skierowanym do agentów, którzy chcą zamienić swój dotychczasowy punkt sprzedaży w wystandaryzowany Punkt Oznakowany – kolejną po Punktach Standard partnerską placówkę ERGO Hestii. W Polsce są 944 miasta, w których powstało blisko 250 Punktów Standard – dzięki nowemu projektowi ERGO Hestia chce dotrzeć do nowych lokalizacji oraz naturalnie zwiększać widoczność marki w całym kraju.

Punkt Oznakowany to opcja dla tych, którym zależy na profesjonalnej identyfikacji wizualnej oraz wykorzystaniu siły marki ERGO Hestia do budowy swojej pozycji na lokalnym rynku. Projekt zakłada wiele benefitów dla agencji decydujących się na odnowienie swojego Punktu Sprzedaży: podwyższona prowizja, fundusz remontowy, pakiet marketingowy, pełne sfinansowanie nowego oznakowania wraz z serwisem na okres pięciu lat to tylko niektóre z nich.

To szansa dla osób, które prowadzą działalność w mniejszych miejscowościach, mają biuro na piętrze lub prowadzą sprzedaż z dala od centrum.

Pierwszy Punkt Oznakowany powstał w Brusach

Wciąż rośnie liczba agentów, którzy chcą się rozwijać biznesowo we współpracy z ERGO Hestią, ale nie mają jeszcze lokalu spełniającego wymogi niezbędne do stworzenia Punktu Standard albo nie chcą w tym momencie dokonywać większej inwestycji finansowej. Punkt Oznakowany to dla nich narzędzie do profesjonalizacji struktury sprzedażowej, ale też interesująca opcja dla OFWCA – tłumaczy Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży w ERGO Hestii.

Maria Rosa

Pierwszy Punkt Oznakowany powstał w Brusach.

– To nieprzypadkowa lokalizacja. Trzy lata temu przez okolice Borów Tucholskich przeszła nawałnica, a dzięki wyjątkowej aktywności naszej agentki Beaty Sikorskiej większość mieszkańców Brus posiadała ubezpieczenie w bardzo szerokim wariancie zabezpieczenia. Znaleźli się w niezwykle trudnej sytuacji, ale dzięki odszkodowaniu mogli szybciej przywrócić swoje domy do stanu sprzed kataklizmu. Trudno o lepszą promocję ubezpieczeń! – dodaje Maria Rosa.

Profesjonalna wizualizacja i środki na remont

Agenci, którzy zgłoszą się do projektu, otrzymają estetyczne i zarazem profesjonalne oznakowanie z podświetlanym napisem „UBEZPIECZENIA”, oznakowanie na drzwi wejściowe z logotypem ERGO Hestii, ale też możliwością zachowania własnej identyfikacji wizualnej oraz umieszczeniem aż do sześciu logotypów innych ubezpieczycieli.

W żadnym razie nie zabraniamy agentowi promowania własnej marki – podkreśla Krystian Borowiec, menedżer projektu.

Krystian Borowiec

Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu agentów współpracujących z ERGO Hestią to bardzo istotna sprawa. Uszanowaliśmy to. Agent może eksponować własny logotyp i wewnątrz, i na zewnątrz punktu. Projekt polega na wykorzystaniu siły marki ERGO Hestia w rozwoju swojego biznesu, ale na witrynie mogą znaleźć się też logotypy innych ubezpieczycieli – dodaje Maria Rosa.

Dodatkowym atutem dla uczestników programu jest budżet remontowy.

Ta kwota jest przeznaczona w większości przypadków na odświeżenie elewacji, ale agent może ją też przeznaczyć na odmalowanie lokalu w środku – wyjaśnia Krystian Borowiec.

Jak przystąpić do programu?

Żeby wziąć udział w programie Punkt Oznakowany, należy zgłosić się do swojego menedżera sprzedaży, który odpowie na pytania i poprowadzi agenta krok po kroku przez proces tworzenia placówki.

– Do końca 2020 r. planujemy otwarcie 10 Punktów Oznakowanych. Warto się zgłaszać teraz, bo kandydatów do projektu jest coraz więcej – przekonuje Krystian Borowiec.

– To interesująca szansa na rozwój swojego biznesu. Zachęcamy też agentów, by zgłaszali do programu swoje OFWCA, co ułatwi im zrobienie ważnego kroku w kierunku jeszcze większej profesjonalizacji – uzupełnia.

– Covid-19 nieco spowolnił rozwój wielu agencji ubezpieczeniowych. Punkt Oznakowany pozwoli w szybki, a zarazem efektywny sposób wzmocnić rozpoznawalność biura i dzięki temu dać silny biznesowy impuls agentowi i jego współpracownikom – podsumowuje Maria Rosa.

Aleksandra E. Wysocka