Dom mediowy Sigma Bis od września rozpoczyna obsługę mediową PZU. Powierzenie firmie obsługi ubezpieczyciela wynika z podjętych wcześniej decyzji o utworzeniu wspólnego domu mediowego, którego właścicielami są PKN Orlen i PZU.
Współpraca PZU z Sigma Bis ma zwiększyć efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynąć na synergię działań największych polskich spółek. Sigma Bis zajmie się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii. Ponadto dom mediowy będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.
Sigma Bis powstała pod koniec 2019 roku. PZU ma w nim 34% udziałów, a PKN Orlen 66%. Oprócz tych dwóch podmiotów, dom mediowy obsługuje także innych klientów.
(AM, źródło: PZU)