W kolejnym odcinku podcastu społeczno-biznesowego „Świat w Zmianie” Europa Ubezpieczenia przygląda się problemowi materializmu. Aleksandra E. Wysocka razem z Pawłem Ciackiem, socjologiem, wieloletnim badaczem trendów i współtwórcą Research Collective, sprawdzają, czy era konsumpcjonizmu jest już za nami.
Paweł Ciacek jest socjologiem, jednym z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletnim Client Service Director w Kantar Polska. Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Dzięki Pawła rekomendacjom udało się poprawić komunikację wielu marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. Współtworzył on nowe metodologie badawcze w Kantar Polska w obszarach badań jakościowych (od projekcyjnych gier po podejścia etnograficzne) oraz w zakresie podejść opartych na pomiarze niedeklaratywnym. Bierze udział w dyskusjach na stanem branży badawczej w Polsce.
Paweł Ciacek chętnie włącza się w działania pro publico bono. Liderował tworzeniu miejskiej przestrzeni aktywistycznej Państwomiasto, współdziałał przy tworzeniu kampanii profrekwencyjnych.
Jest współtwórcą Trendozbioru, produktu firmy Kantar poświęconego analizie trendów i zachowań konsumenckich.
- Spotify: https://spoti.fi/3iaNGuL
- Google: https://bit.ly/3yYVtTd
- Apple: https://apple.co/2Tf5wVi
- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BECijmRIPxw
(AW, am)