Insly sfinalizował umowę z Bacca dotyczącą przejęcia ubezpieczeniowej części TubaPay, aplikacji dla agentów ubezpieczeniowych do przyjmowania i rozliczania płatności za polisy kartami płatniczymi i Blikiem oraz całości działalności i know-how związanych z tymi usługami. Teraz insurtech zamierza rozbudować współpracującą z nim sieć agentów oraz partnerów ubezpieczeniowych.
Do Insly dołączyli obecni klienci aplikacji, z którymi podpisanych jest ponad 800 umów oraz zespół. Marka TubaPay nie jest przedmiotem transakcji, a intencją Insly jest dalej rozwijać usługę pod własną marką – InslyPay. Do końca II kwartału 2024 roku zintegruje ją ze swoim systemem CRM, ale też będzie oferować jako odrębną usługę.
– W najbliższych tygodniach priorytetem jest dla nas przywitanie się z dotychczasowymi użytkownikami, przedstawienie się i poznanie ich potrzeb. Zależy nam, aby czuli się dobrze poinformowani o tym, jak wygląda harmonogram zmian technicznych oraz pewni, że nie zmieniają się warunki ich umów – zaznacza Piotr Bartos, CEO Insly w Polsce.
Insly uruchomiło w tym celu specjalną stronę www.insly.pl/orange-is-the-new-pink, na której informuje o kolejnych krokach związanych z przejęciem aplikacji.
– Wszystkich agentów, którzy do tej pory nie korzystali z terminali, zapraszamy oczywiście do kontaktu. Można też będzie skorzystać z programu Polska bezgotówkowa – dodaje Piotr Bartos.
Partnerem rozliczeniowym pozostaje czołowy rynkowy gracz, firma Fiserv Polska, działająca pod marką PolCard from Fiserv. Warunki umów z dotychczasowymi klientami TubaPay nie zmieniają się.
Obecnie Insly współpracuje z ośmioma ubezpieczycielami, ale ich grono może się wkrótce powiększyć. Rozmowy trwają.
– Sercem naszej działalności w Polsce pozostaje stały rozwój systemu CRM i wsparcia dla pośredników ubezpieczeniowych, tak aby cały swój biznes mogli prowadzić na Insly. Taki scenariusz jest też dobrą wiadomością dla towarzystw ubezpieczeń. Wprowadza wysoki i bezpieczny standard realizacji dystrybucji ubezpieczeń, co jest istotne w świetle wymogów regulacyjnych i nakładów ponoszonych na ich spełnianie, a ostatecznie na satysfakcję pośredników i klientów – zaznacza Piotr Bartos.
Insly jest dostawcą technologii dla sektora ubezpieczeń, opartej o wygodne, bezpieczne i zgodne z regulacjami rozwiązania chmurowe. W Polsce znana jest przede wszystkim z oferowania agentom ubezpieczeniowym abonamentowego systemu CRM z możliwością porównania składek i wystawienia polis oraz wsparcia w zakresie compliance. Liczba użytkowników zbliżyła się w tym roku do 18 tysięcy. Polskie operacje stanowią ponad 20% przychodów globalnych Insly.
Więcej na temat przejęcia Tuba Pay przez Insly w artykule na portalu GU.
(AM, źródło: Insly)