Ubezpieczeniowy biznes Comperii wzrósł o ponad jedną piątą

0
964

Przychody Grupy Comperia.pl w 2021 roku wzrosły o 70%, przekraczając 40,4 mln zł. Mocno poszły w górę również wyniki jej biznesu ubezpieczeniowego – wynika z opublikowanego 15 marca raportu rocznego firmy. – Pod względem wyników finansowych to najlepszy rok w historii Grupy Comperia.pl  – mówi Wojciech Małek, członek zarządu spółki.

Grupa Comperia.pl to działający od 2007 roku fintech, który od 2011 roku jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Głównymi filarami działalności spółki jest pośrednictwo kredytowe online, ubezpieczenia, e-commerce oraz porównywarki finansowe – w tym jedna z pierwszych w Polsce Comperia.pl.

– Osiągnęliśmy wiele sukcesów na różnych polach działalności grupy – rozwinęliśmy segment reklamy efektywnościowej, włączyliśmy projekt ComperiaRaty w nasze kanały sprzedaży. Zainwestowaliśmy też w segment ubezpieczeń i uruchomiliśmy portal do sprzedaży ubezpieczeń działający pod marką Compero.pl– mówi Wojciech Małek.

Ubezpieczeniowa odnoga działalności spółki przyniosła 22% wzrost przychodów w ujęciu rocznym, osiągając trwałą rentowność EBITDA. Comperia Ubezpieczenia planuje w tym roku zwiększać sieć agentów ubezpieczeniowych współpracujących z siecią.

(AM, źródło: Comperia)