Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny otrzymał od Komisji Nadzoru Finansowego tytuł „Instytucji przyjaznej mediacji”. UFG został nagrodzony za swoją działalność dla rozwoju mediacji. Taki sam laur – już po raz czwarty z rzędu – otrzymało Generali, uhonorowane przez nadzór za wdrożenie polityki promediacyjnej, skuteczne i konsekwentne jej realizowanie oraz propagowanie, a także otwartość w dążeniu do osiągnięcia porozumienia z klientami oraz wysoką kulturę mediacyjną.
– Mediacja jest doskonałym sposobem na rozwiązywanie spornych kwestii i warto podkreślić, że Fundusz już od wielu lat aktywnie uczestniczy w tej formule. Uważam, że uruchomienie działalności Sądu Polubownego w trybie zdalnym jest dobrym rozwiązaniem i przyczyni się do dalszego wzrostu wykorzystania mediacji w rozstrzyganiu sporów z klientami firm rynku ubezpieczeniowego – skomentował Radosław Bedyński, wiceprezes UFG odpowiedzialny za obszar mediacji.
– Partnerskie podejście do klientów jest jednym z naszych priorytetów, wpisanym w strategię firmy. Staramy się, aby relacje, które budujemy z nimi były długofalowe, dlatego stawiamy na dialog. Jestem przekonany, że polubowne rozwiązanie sporu przynosi korzyści obu stronom. Bardzo cieszę się, że Komisja Nadzoru Finansowego dostrzega nasze wysiłki i kolejny rok z rzędu przyznała nam statuetkę – podkreślił Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali Polska.
Poza UFG i Generali wyróżnienie otrzymał również pięć towarzystw ubezpieczeniowych. Więcej na ten temat:
(AM, źródło: UFG)