Unilink to największy dystrybutor ubezpieczeń w Polsce i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, dynamicznemu rozwojowi i najlepszej społeczności agentów marka Unilink zdobyła zaufanie milionów klientów i stała się synonimem jakości, profesjonalizmu, a także game changerem w branży pośrednictwa ubezpieczeniowego.
Numer 1 w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
W Polsce Unilink obsługuje ponad 4 mln klientów, co świadczy o ogromnym zaufaniu, jakim darzą markę agenci i klienci. Za cały 2024 r. Unilink SA spodziewa się łącznej składki przypisanej brutto na poziomie ponad 3 mld zł.
Grupa Unilink jest największym dystrybutorem ubezpieczeń w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, obecnym w siedmiu krajach regionu, z pozycją lidera w Polsce (marka Unilink), Bułgarii (marka I&G Insurance Brokers i SDI), Rumunii i Mołdawii (marka Safety Broker), Czechach i Słowacji (marka Insia) oraz Chorwacji (marka Euro Posredovanje).
Grupa Unilink w całym 2024 r. spodziewa się składki na poziomie ponad 8 mld zł. Grupa jest obecna we wszystkich kanałach sprzedaży, ze szczególną koncentracją na kanale agencyjnym. W całym regionie CEE Grupa współpracuje z ponad 15 tys. agentów i posiada 3000 placówek.
Rozwój i sukcesy Grupy Unilink
Na poziomie międzynarodowym firma nie ustaje w rozwoju: w kwietniu 2023 r. Grupa Unilink dołączyła do czołowego globalnego fintechu i brokera ubezpieczeniowego Acrisure, by wykorzystać ogólnoświatową obecność i ekspertyzę nowego właściciela i przyspieszyć międzynarodowy rozwój.
Z początkiem stycznia 2024 r. Grupa Unilink dokonała zakupu firmy Euro Posredovanje, głównego brokera ubezpieczeniowego w Chorwacji. Obecnie pracuje nad wejściem na trzy nowe rynki zagraniczne, co zwiększyłoby do dziesięciu liczbę krajów, w których jest obecny Unilink.
Od czterech lat Unilink z powodzeniem i dumą wspiera Polską Ligę Siatkówki (PLS), dzięki czemu marka jest widoczna nie tylko na parkiecie podczas pucharowych rozgrywek, lecz także w telewizji, docierając do milionów widzów podczas transmisji sportowych zmagań.
Innowacyjne narzędzia i technologie
Jednym z kluczowych elementów sukcesu Unilink jest innowacyjność technologiczna. Z końcem sierpnia 2024 r. wprowadzone zostało nowe narzędzie – UniWersum, które łączy w sobie najlepsze praktyki dotychczasowych systemów UniCRM i UniMarket.
UniWersum to nie tylko rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami oraz sprzedaży ubezpieczeń, ale także dynamiczna platforma online, tworzona przez agentów i dla agentów. Dzięki UniWersum agenci mogą efektywniej zarządzać swoimi zadaniami i znacząco przyspieszyć proces obsługi klienta, co przekłada się na podniesienie jakości i komfortu pracy agenta. Platforma ta będzie się nieustannie rozwijać, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby zmieniającego się rynku.
– UniWersum to znacząca ewolucja w zarządzaniu sprzedażą polis. W efekcie bliskiej współpracy z agentami stworzona przez Unilink platforma odpowiada na potrzeby w zakresie usprawnienia całości procesu obsługi i widocznie oszczędza czas. Agenci mogą skupić się na tym, co najważniejsze – zadbaniu o bezpieczeństwo klienta poprzez relacje, profesjonalną analizę potrzeb i dobór najlepszych ubezpieczeniowych rozwiązań – mówi Aleksandra Friedel, prezeska Unilink SA.
Nowoczesna i szeroka sieć dystrybucji
Dzięki konsekwentnemu budowaniu marki jej rozpoznawalność wśród klientów stale rośnie. Nieustannie zwiększamy liczbę placówek partnerskich, którym oferujemy mocne wsparcie marketingowe podnoszące konkurencyjność na rynku lokalnym. Unilink oddaje do współpracy z agentami największy pośród multiagencji zespół dyrektorów regionalnych, pracujących osobno dla ubezpieczeń majątkowych, jak i od życia i zdrowia. To rozwiązanie zapewnia bliskie, regularne relacje biznesowe i właściwą opiekę merytoryczną. Posiadamy także odrębny pion w strukturze firmy przeznaczony dla wsparcia agentów w zakresie obsługi korporacyjnej.
Firma gwarantuje agentom i partnerom jasne i przejrzyste zasady współpracy, efektywne procesy oraz bardzo szybkie i niezawodne reguły rozliczeń. Poprzez wykorzystanie robotyzacji obsługa dokumentów jest szybka i bezproblemowa.
W Programie UniPartner dzięki współpracy z agentami Unilink jest już 1200 placówek na terenie całego kraju. Firma zapewnia m.in. nowoczesne oznakowanie oraz szerokie wsparcie w lokalnych działaniach promocyjnych i rozwojowych, w tym m.in. zwrot części kosztów marketingowych. Tak rozbudowana sieć dystrybucji pozwala skutecznie dotrzeć do najpełniejszego grona klientów i oferować najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe z oferty ponad 40 towarzystw.
Unilink jest idealnym wyborem na każdym etapie zawodowym agentów, wspierając ich w wejściu do tej profesji, zdobyciu wiedzy i niezbędnych szkoleń, poprzez rozwój i szybkie skalowanie biznesu, aż po sukcesję.
– Unilink to nie zwykła firma, Unilink to społeczność najlepszych agentów, którzy każdego dnia dbają o bezpieczeństwo swoich klientów. Nasze innowacyjne podejście i zaangażowanie w rozwój technologii sprawiają, że jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży pośrednictwa ubezpieczeniowego. Unilink zmienia rynek ubezpieczeniowy na lepsze i co ważniejsze, robi to dla agentów i na zasadach agentów – podsumowuje Igor Rusinowski, prezes Grupy Unilink.