Do oferty mBanku wprowadzone zostało opracowane przez UNIQA ubezpieczenie „Bezpieczne płatności i zakupy on-line”, które obejmuje zakresem zagrożenia związane z płaceniem w internecie. Ubezpieczenie dotyczy też transakcji zagranicznych.
Posiadacz polisy może liczyć na rekompensatę finansową, jeśli
- płatność za zakupy nie dotrze do sprzedawcy w wyniku przestępstwa,
- zakupiony towar nie dotrze do niego,
- przesyłka dotrze uszkodzona lub niekompletna,
- otrzyma atrapę lub podróbkę zamówionego towaru,
- z konta ktoś nieuprawniony wykona przelew lub płatność BLIK,
- ktoś nieuprawniony użyje jego karty płatniczej lub jej danych (w przypadku kradzieży karty ochrona obejmuje także transakcje offline, czyli np. zrobione w tradycyjnym sklepie).
Ubezpieczenie obejmuje płatności w Polsce, za granicą, a także na platformach zakupowych. Dodatkowo klient może otrzymać wsparcie prawne. Jeśli sprzedający nie odpowie na maile czy reklamację, ubezpieczony może liczyć np. na pomoc w napisaniu pisma procesowego, poradę prawną czy nawet wsparcie prawnika w sądzie.
Suma ubezpieczenia na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia wynosi 10 tys. zł. Ubezpieczyciel pomniejszy ją po każdej wypłacie odszkodowania o wartość wypłaconego świadczenia.
Wniosek o polisę można złożyć w serwisie transakcyjnym banku albo w aplikacji mobilnej. Składka ubezpieczeniowa wynosi 6 zł miesięcznie i jest pobierana z konta automatycznie. Umowa zawierana jest na 12 miesięcy. Jeśli wniosek zostanie opłacony od razu po złożeniu, ubezpieczyciel obejmie ochroną również zakupy i płatności dokonane do dwóch godzin przed finalizacją umowy.
Do 31 lipca klienci mBanku mogą skorzystać z promocji „Na dobry START”, w ramach której otrzymają zwrot drugiej i trzeciej składki.
(AM, źródło: mBank)