„Rachunek Bezpieczeństwa” to hasło nowej kampanii UNIQA Polska, która będzie pokazywana w mediach społecznościowych. Jej celem jest zachęcenie Polaków do ubezpieczania mieszkań.
– Wspieramy naszych klientów, by żyło im się bezpieczniej, lepiej i dłużej. To misja naszej marki. Dlatego ważne jest dla nas, by klienci czuli się bezpiecznie także w czasie wakacyjnego wyjazdu i nie musieli się martwić o swój dobytek. A mieszkanie to zwykle nasz najcenniejszy majątek. „Rachunek Bezpieczeństwa”, nasza najnowsza kampania wizerunkowa na Facebooku, podkreśla, że warto o ten majątek zadbać – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR UNIQA Polska.
W najnowszym filmie UNIQA pasjonat matematyki opowiada o tym, jak mierzył się z realizacją największego marzenia. Nawiązuje do rachunku prawdopodobieństwa. Okazuje się, że nie da się obliczyć prawdopodobieństwa takich zdarzeń, jak pożar, zalanie czy włamanie. Rozwiązaniem jest rachunek bezpieczeństwa ze współczynnikiem „U” jak ubezpieczenie. Tym samym UNIQA uświadamia odbiorcom, że skoro pewnych zagrożeń nie da się przewidzieć, to lepiej nie ryzykować.
Za realizację kampanii odpowiada łódzka agencja Bluerank, która od maja 2019 r. prowadzi działania komunikacyjne dla UNIQA na Facebooku.
– Kiedy pojawiła się potrzeba ze strony naszego partnera UNIQA, aby wzmocnić świadomość użytkowników mediów społecznościowych, że warto ubezpieczyć mieszkanie, pomyśleliśmy o koncepcie kreatywnym nawiązującym do rachunku prawdopodobieństwa. Naszą myślą przewodnią było pokazanie odbiorcom, że skoro nawet matematycznie nie da się wszystkiego w życiu przewidzieć, należy pamiętać o ubezpieczeniu – tłumaczy Julia Kałużyńska, Head of Social Media Bluerank.
Najnowszy spot video to już kolejna odsłona działań storytellingowych na profilu ubezpieczyciela. W poprzednim filmie UNIQA pytała, jak brzmi bezpieczeństwo.
Kampania odbywa się na Facebooku i YouTube. W ramach akcji „Rachunek Bezpieczeństwa” jest realizowany konkurs z wykorzystaniem chatbota na Messengerze.
Spot można obejrzeć pod adresem:
(AM, źródło: prnews.pl)