VSoft oferuje nowoczesny system obsługi likwidacji szkód i wsparcia assistance

0
2216

Procesy związane z obsługą szkód to nieodłączny element ubezpieczeniowej codzienności. Mnogość zleceń i zadań do wykonania sprawia, że praca mobilnych zespołów zajmujących się oględzinami, inspekcjami czy wsparciem assistance potrafi być nieprzewidywalna. Często efektywne obsłużenie dużej liczby spraw to prawdziwe wyzwanie nawet dla świetnie zorganizowanej firmy.

Są jednak narzędzia, które pomagają odpowiednio poukładać plan dnia oraz wesprzeć pracowników mobilnych w takich czynnościach jak udokumentowanie szkody, uzupełnienie wymaganych formularzy czy stworzenie raportu z wizyty. Jednym z takich rozwiązań jest VSoft Mobile Workforce – aplikacja klasy Field Service Management, która poprzez szereg wbudowanych reguł i funkcjonalności zwiększa efektywność zespołów terenowych, co bezpośrednio przekłada się na optymalizację kosztów funkcjonowania firmy.  

Jak wygląda obsługa szkody z VMW? 

VSoft Mobile Workforce to narzędzie składające się z dwóch elementów: aplikacji mobilnej oraz aplikacji administratora. Mobilny komponent systemu działa na smartfonach czy tabletach w systemach Android oraz iOS. Pracownik pobiera zlecone zadania, zarządza planem dnia oraz ma możliwość dołączenia do obsługiwanego zlecenia np. zdjęć lub dokumentów w formie elektronicznej. Aplikacja administratora to z kolei komponent działający na serwerze i odpowiadający za konfigurację systemu oraz komunikację z urządzeniami mobilnymi. Dzięki szerokiej możliwości konfiguracji administrator może dopasować poszczególne kroki realizacji zlecenia (czyli tzw. ekrany), tak aby pasowały do konkretnych zadań wykonywanych przez zespoły mobilne. 

Taka architektura aplikacji pozwala obsłużyć procesy likwidacji szkody w usystematyzowany sposób, począwszy od ustalenia i potwierdzenia zakresu prac, poprzez automatyczne wyznaczenie pracowników do obsługi zadania, po raportowanie i przekazywanie niezbędnej dokumentacji do ubezpieczyciela.  

Wraz z nowym zleceniem likwidator otrzymuje komplet informacji na temat powstałej szkody oraz aktualne dane kontaktowe do klienta. Dzięki temu cały proces obsługi przebiega sprawnie w obrębie jednej aplikacji. Poprzez zagregowanie wszystkich potrzebnych wiadomości w zleceniu, realizacja przydzielonego zadania jest prostsza i bardziej efektywna.  

VSoft Mobile Workforce wspiera użytkownika mobilnego również w zakresie gromadzenia wymaganych danych w celu prawidłowej obsługi szkody. Elektroniczne ankiety i protokoły pilnują, aby żadna konieczna informacja nie została pominięta, a wypełniane raporty na bieżąco trafiały do panelu administracyjnego i były dostępne dla menadżerów lub administratorów. 

Wsparcie nie tylko w terenie!  

Aplikacja udostępnia szereg funkcjonalności pozwalających na odpowiednie zarządzanie przydzielanymi zadaniami. Zarządzanie kalendarzem pracowników, informacje na temat urlopów i absencji oraz możliwość przydziału konkretnego zadania do pracowników o określonych umiejętnościach to tylko kilka z wielu możliwości Systemu mających wpływ na jakość i szybkość obsługi zleceń. 

Wykorzystując aplikację VSoft Mobile Workforce oraz uniwersalność urządzeń mobilnych, możemy zrealizować obsługę każdego zlecenia wymagającego terenowej aktywności, np. wycenę pojazdu, usługę serwisową door-to-door czy zlecenie assistance. Odpowiednio dobrane, nowoczesne narzędzia IT zapewniają łatwy kontakt z klientem i usprawniają dotychczasowe działania oraz organizację pracy. Posiadanie tej klasy systemu jest niemalże koniecznością wszystkich firm, które chcą się rozwijać i stawiają na maksymalną digitalizację i automatyzację swoich usług.  

Sprawdź, jak może wyglądać proces likwidacji szkód z VSoft Mobile Workforce – kliknij i pobierz demo aplikacji

Paweł Wroniewicz
dyrektor sprzedaży VSoft SA

(ks)