Rankomat rozpoczął kampanię reklamową, w której zachęca do ubezpieczenia nieruchomości. W spotach kampanijnych ambasador marki Hubert Urbański podkreśla, że to, co dla nas drogie, można niedrogo ubezpieczyć.
– Widzimy rosnącą świadomość konsumentów w obszarze ubezpieczeń nieruchomości. Odnotowujemy znacznie większe zainteresowanie treściami dotyczącymi zakresu ubezpieczenia, a co za tym idzie, także większe zainteresowanie samym produktem – klienci chcą jak najlepiej chronić swój majątek. Mogą liczyć na nasze kilkunastoletnie doświadczenie oraz wsparcie, które zapewniają im wybór najlepiej dopasowanych polis – mówi Dawid Pożoga, CMO Rankomat.
– W najnowszej kampanii pokazujemy, że to, co dla naszych klientów jest drogie, zarówno pod względem emocjonalnym, jak i materialnym, można niedrogo ubezpieczyć. Pieczołowicie dobieramy detale wystroju naszego domu oraz jego wyposażenie, jednak zdarzenia losowe mogą przytrafić się w najmniej spodziewanym momencie. Mimo to odpowiednio dobrana polisa pomaga się przed nimi uchronić – komentuje Michał Gołota, Brand Manager Rankomat.
W reklamie ponownie wystąpił ambasador marki Hubert Urbański, który pomaga uchronić przed potencjalnymi niebezpieczeństwami i stratami jedną z rodzin. W tym wypadku wskazuje na burze, zalanie i kradzież, a także daje do zrozumienia, że czyhają na nich również inne zagrożenia.
Spot bazuje na nowej platformie komunikacyjnej porównywarki. Rankomat wskazuje, że dzięki portfolio usług takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, nieruchomości, podróżne, na życie czy kredyty i pożyczki, a także oferty GSM, klient może samodzielnie wybrać najlepszą dla siebie ofertę (online) lub skorzystać ze wsparcia doradców.
Kampanię można zobaczyć w TV, internecie, będzie ona także wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 19.04. Spot jest dostępny także na kanale YouTube porównywarki.
(AM, źródło: Rankomat)