Warta Direct zwycięzcą wewnętrznego konkursu Grupy HDI

0
677

Autorski projekt Warty pod nazwą Warta Direct zwyciężył w konkursie Talanx Transformation Award. Rozwiązanie polskiego ubezpieczyciela zdobyło najwięcej głosów pracowników Grupy HDI.

Konkurs Talanx Transformation Award Grupa HDI organizuje od wielu lat. Jego celem jest wyłonienie najlepszych projektów, które napędzają cyfrową transformację ubezpieczyciela, aby jeszcze lepiej dostosować się potrzeb współczesnych klientów.

Warta podkreśla, że rozwiązanie Warta Direct umożliwiło jej zdobycie kompetencji w nowym obszarze oraz dotarcie do nowych grup klientów, preferujących zakup polisy w sposób bezpośredni. W ten sposób zakład wszedł na nowy dla siebie rynek.

– Warta wprowadziła kanał sprzedaży bezpośredniej, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby młodych klientów – skomentował Torsten Leue, prezes zarządu Talanx AG, na swoim profilu na portalu LinkedIn.

(AM, źródło: LinkedIn)