Adrianna Sułek-Schubert bohaterką wspólnej kampanii PUMA i InterRisk

0
890

PUMA i InterRisk wystartowały we wspólnej kampanii co-brandingowej „Powered by PUMA, Protected by InterRisk”, w której na pierwszym planie pojawia się postać Adrianny Sułek-Schubert, polskiej lekkoatletki specjalizującej się w wielobojach. Obie marki przygotowały wspólną komunikację dotyczącą jej przygotowań do startu w Paryżu.

PUMA i InterRisk wspierają Adriannę Sułek-Schubert, halową wicemistrzynię świata w pięcioboju, wicemistrzynię Europy w siedmioboju oraz wielokrotną mistrzynię Polski. Hasło wspólnej kampanii „Powered by Puma, Protected by InterRisk” ma zwracać uwagę na potencjał obu marek w kontekście sportowych wyzwań. Komunikacja marketingowa skupia się wokół Ady Sułek-Schubert i jest prowadzona w social mediach.

– Nowa inicjatywa to wyraz naszego nieustającego wsparcia dla Ady, która w ubiegłym roku została naszą ambasadorką. Liczymy, że poprzez aktywności zaplanowane w mediach społecznościowych napędzimy ją z mocą Pumy do działania, dodając zarazem motywacji podczas ciężkich treningów i dopingując do sportowych zmagań podczas tegorocznych zawodów w Paryżu – stwierdza Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.

– Udział w zawodach w Paryżu to ogromna motywacja dla każdego sportowca do wielogodzinnych treningów, w drodze po jak najlepszy wynik. Za mną wiele miesięcy intensywnych przygotowań i determinacji. Z pewnością dam z siebie wszystko! – stwierdza Adrianna Sułek-Schubert.

(AM, źródło: InterRisk)