Zalety digitalizacji w Spectrum

0
693

W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum stawiamy na innowację – wyposażamy partnerów w najnowocześniejsze narzędzia i przyciągamy klientów rozwiązaniami, które gwarantują wysoki standard obsługi oraz wygodę.

Kompleksowy backoffice Domu Ubezpieczeniowego Spectrum jest oparty na autorskim systemie SADUS All in #1.

Digitalizacja na 100%

System zawiera nowoczesny kombajn narzędzi dla agenta i umożliwia odchodzenie od papierowej dokumentacji na rzecz cyfrowych rozwiązań zachowujących zgodność z dyrektywą IDD, rekomendacjami KNF oraz rozporządzeniem RODO.

Jednym z innowacyjnych kroków, jakie podjęliśmy w tym kierunku, jest umożliwienie klientowi potwierdzenia APK podpisem elektronicznym.

Praca online i cyfrowy zapis wszelkich działań w czasie rzeczywistym to innowacja w dziedzinie obsługi i archiwizacji. Zdigitalizowane dane są łatwe w zarządzaniu i umożliwiają precyzyjny odczyt. Na ich podstawie można błyskawicznie określić, kiedy i w jaki sposób zostało przeprowadzone działanie (np. zapis APK).

Również klient może skorzystać z dobrodziejstw cyfrowego archiwum, np. sprawdzając online swoje APK i OWU. Digitalizacja jest wygodna dla każdego.

Aplikacja ubezpieczeniowa Spectrum mobile

Oprócz kompatybilnej z systemem SADUS aplikacji dla agentów rozwijamy też aplikację ubezpieczeniową Spectrum mobile, która zawiera narzędzia przeznaczone dla naszych klientów. Ze sprzedażowego punktu widzenia kluczową funkcją aplikacji jest przypisanie konta użytkownika do obsługującej go placówki.

Aplikacja ubezpieczeniowa Spectrum mobile to kolejne ogniwo cyfrowego łańcucha, który składa się z wielu udogodnień na linii agent–klient. Umożliwia łatwiejsze zarządzanie, sprawniejszy kontakt z doradcą i reagowanie na bieżące potrzeby ubezpieczeniowe.

Artur Zajdel
prezes zarządu Domu Ubezpieczeniowego Spectrum