Kiedy słyszymy hasło „mistrzowski styl”, nasza wyobraźnia kieruje się ku wielkim osiągnięciom, perfekcji w każdym calu i nieustającej pasji do bycia najlepszym w swojej dziedzinie.
26 października 2023 r. w eleganckich wnętrzach hotelu Afrodyta LINK4 zaprosiło do rozmowy o mistrzostwie w świecie ubezpieczeń grupę ponad 100 agentów, którzy podpisali z ubezpieczycielem umowę bezpośrednią. Galę prowadzili Anna Wszoła i Maciej Kosik.
W tym momencie sieć agencji bezpośrednio współpracujących z LINK4 zbliża się do 700.
– W konsolidującym się świecie, gdzie rywalizują ze sobą bardzo duże podmioty, bezpośrednie relacje oparte na współpracy, partnerstwie i rozmowie są szczególnie cenne. Chcemy współpracować z niezależnymi agentami, którzy podobnie jak my w LINK4, kierują się takimi wartościami, jak klient, szacunek i mistrzostwo – mówiła Agnieszka Wrońska, CEO LINK4.
Firma jest obecna w Polsce od 2003 r., początkowo działając wyłącznie w kanale bezpośrednim, a od 2010 r. również w kanale agencyjnym. W tym momencie agenci przynoszą do LINK4 56% biznesu. Technologia pozostała oczkiem w głowie i rynkowym wyróżnikiem.
– Uważamy, że model współpracy towarzystw ubezpieczeniowych z agentami na umowach bezpośrednich będzie rozwijał się w związku z postępującą konsolidacją rynku multiagencyjnego. Czynnikiem sukcesu będą nowoczesne narzędzia, dobrze dopasowane do potrzeb agentów. Na ich rozwój bardzo mocno stawiamy – przekonywał Michał Chyczewski, członek zarządu LINK4.
O mistrzowskich planach dotyczących transformacji Strefy Agenta opowiadał Paweł Rabiński, dyrektor Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4.
– Dążymy do tego, żeby być towarzystwem pierwszego wyboru dla agentów. To oznacza mistrzowską ofertę współpracy, mistrzowskie narzędzia i mistrzowskie wsparcie – podkreślał Paweł Rabiński.
Dzień był okazją do poznania kluczowych wartości LINK4, różnorodnych pasji pracowników, wręczenia statuetek najlepszym agentom, ale też do rozmowy na poważne tematy biznesowe.
W panelu dyskusyjnym, prowadzonym przez Aleksandrę Wysocką, redaktorkę naczelną „Gazety Ubezpieczeniowej”, oprócz Agnieszki Wrońskiej i Michała Chyczewskiego wzięli udział również agenci – Tomasz Porębski i Krzysztof Pierzchała. Mówiono o wyzwaniach stojących przed agentami, narzędziach, zmieniających się oczekiwaniach i zachowaniach klientów oraz o technologii.
Krzysztof Ignaczak, wybitny siatkarz, którego kariera sportowa jest inspiracją dla wielu, był gościem specjalnym gali. Jego doświadczenia z boiska okazały się szczególnie inspirujące w kontekście dyskusji o mistrzostwie w biznesie. Ignaczak podzielił się swoją perspektywą na temat tego, jak pasja, determinacja i dążenie do doskonałości mogą być przeniesione z boiska siatkarskiego do innych sfer życia.
W świecie ubezpieczeń, podobnie jak na siatkarskim boisku, prawdziwe mistrzostwo osiąga się dzięki ambitnym celom, ciężkiej pracy, zaangażowaniu i grze zespołowej. Podstawą jest mocna drużyna, połączona wartościami i wiarą we wspólny kierunek działania.
LINK4 gra na polskim boisku już od 20 lat i ma motywację do tego, by sięgać po coraz więcej. Ważne jest to, żeby dialog z agentami pozostał stałym elementem gry.