Złoty Spinacz dla PIU za raport „Klimat ryzyka”

0
429

Zapadło rozstrzygnięcie w XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku jury przyznało 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy łącznie w  31 kategoriach konkursowych. W gronie laureatów znalazła się Polska Izba Ubezpieczeń (PIU).

Samorząd ubezpieczycieli został wyróżniony w kategorii Research&Insight. Nagrodę przyznano za raport „Klimat ryzyka” i towarzyszącą mu kampanię #niezaklinaj. Wraz z Izbą uhonorowani zostali także współtwórcy obu przedsięwzięć: OneMulti, Deloitte Polska i Hi.agencja.

Konkurs „Złote Spinacze” ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Jego celem jest podnoszenie standardów oraz zwiększanie profesjonalizmu w branży public relations. Ważnym aspektem jest także promocja najlepszych praktyk PR-owych oraz komunikacyjnych. Do grona jury, które ocenia zgłoszone projekty, co roku zapraszani są przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród przyznanych w tegorocznej edycji konkursu odbyło się 6 grudnia podczas uroczystej gali.

(AM, źródło: zlotespinacze.pl)