Compensa Życie wprowadziła możliwość zawarcia tzw. polisy mobilnej przy zakupie ubezpieczenia na życie. To rozwiązanie pozwala zawrzeć umowę praktycznie z każdego miejsca i o każdej porze. Z kolei doradcy nie muszą już drukować wielu dokumentów i wysyłać ich do ubezpieczyciela.
Od lipca tego roku Compensa Życie oferuje swoim klientom możliwość zawarcia polisy mobilnej w dwóch produktach: Między Nami i Między Nami Gold. Cały proces przesyłania niezbędnych dokumentów czy zatwierdzania wymaganych oświadczeń i zgód przeprowadzany jest online, a spotkanie z doradcą i analiza potrzeb może być zrealizowana np. przez telefon. Polisa wystawiona zostaje w momencie opłacenia przez klienta pierwszej składki.
– Polisa mobilna w ofercie Compensy Życie to kolejny krok w stronę digitalizacji, która dla wielu klientów jest już czymś oczywistym i odpowiada ich przyzwyczajeniom. Dzięki temu ubezpieczenie na życie można zawrzeć właściwie wszędzie, warunkiem jest dostęp do internetu. Dla nas jest to ważne także ze względu na duże ograniczenie zużycia papieru – ten trend realizujemy w Compensie już od kilku lat – komentuje Damian Andruszkiewicz, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Compensa Życie.
Dzięki wprowadzeniu polisy mobilnej doradca nie musi już skanować dokumentów z odręcznym podpisem klienta i wysyłać ich do ubezpieczyciela. Na bieżąco ma też wgląd do informacji, co dzieje się z wnioskiem jego klienta, czy został zaakceptowany, czy przekazany do underwritingu medycznego. Wszystkie procesy realizowane są automatycznie.
(AM, źródło: Compensa)