Unilink przez najbliższy rok będzie sponsorem wszystkich rozgrywek Polskiej Ligi Siatkówki. Multiagencja posiada zapewnioną wyłączność branżową.
– Współpraca z Polską Ligą Siatkówki idealnie wpisuje się w naszą strategię i pozwoli nam zbudować kolejną przewagę konkurencyjną. Piłka siatkowa to sport drużynowy, który jest spójny z naszymi wartościami, takimi jak pasja, praca zespołowa i ambicja. Co więcej, ta dyscyplina sportu posiada wspaniałych kibiców. Niezmiernie cieszymy się, że będziemy mogli towarzyszyć im jako marka i wspólnie przeżywać sportowe emocje – komentuje Piotr Głowski, wiceprezes Unilink.
– Marketing sportowy to świetne narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku naszej marki i zwiększenia jej rozpoznawalności wśród klientów końcowych. Wierzymy, że współpraca z Polską Ligą Siatkówki wpłynie również bardzo korzystnie na lokalny biznes współpracujących z nami agentów – komentuje Agnieszka Błoch, dyrektor marketingu i PR Unilink.
Działania sponsoringowe obejmą PlusLigę, Tauron Ligę i Tauron 1. Ligę oraz rozgrywki Superpucharu Polski i Tauron Pucharu Polski. W ramach umowy sponsoringowej odbędzie się m.in. kampania reklamowa Unilink w trakcie meczy Polskiej Ligi Siatkówki, na kanale Polsat Sport, na antenie Radia Zet oraz na portalu Interia.
(AM, źródło: Unilink)