Warta promuje ofertę komunikacyjną

0
515

Nowa kampania reklamowa Grupy Warta „Każdemu może się…” rozpoczyna się 1 grudnia. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając jakość oferty i jej atrakcyjność cenową, a także szeroką dostępność w różnych kanałach sprzedaży.

– Ubezpieczenia są wyjątkowym i praktycznym produktem, którego rolą jest pomóc klientom w trudnych sytuacjach życiowych. Od lat nasze polisy zapewniają ubezpieczonym bezpieczeństwo finansowe i jakość usług na najwyższym poziomie, czego jednym z dowodów są raporty Rzecznika Finansowego. Rozpoczynającą się kampanią reklamową chcemy wzmocnić świadomość posiadania przez Wartę bardzo dobrej oferty ubezpieczeń w atrakcyjnej cenie – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Warty. – Realizacja tego projektu jest częścią strategii marketingowej Warty. Zakłada ona szeroką dostępność oferty marki dla klienta. W praktyce oznacza to, że wysokiej jakości ubezpieczenia i obsługa są dostępne dla klienta we wszystkich kluczowych kanałach kontaktu, czyli u agenta w placówce lub zdalnie oraz online na warta.pl – dodaje.

Koncepcja kampanii opiera się na idei ,,Każdemu może się…”, które ma na celu zwrócenie uwagi na istotną kwestię, jaką jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Warta podkreśla w spotach, że sytuacje takie jak stłuczka czy kradzież samochodu mogą zdarzyć się każdemu. Dlatego tak ważne jest odpowiednio dobrane ubezpieczenie, które zapewni klientom ochronę finansową. Uzupełnieniem idei kampanii jest nowy claim marki: ,,Warto dobrze się ubezpieczyć”.

W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Jej uzupełnieniem będą materiały reklamowe dotyczące ubezpieczeń na życie. Spoty będą obecne w telewizji oraz Internecie, w tym też w social mediach i YouTube. Kampania będzie również wykorzystywała formaty bannerowe, mailling oraz działania PR.

Kampanijne spoty reklamowe:

Każdemu może się zderzyć

Każdemu może zniknąć

Każdemu może się złamać

(AM, źródło: Warta)