Ponad 230 osób przybyło 7 kwietnia 2022 r. do auli Politechniki Warszawskiej z okazji 15-lecia spółki Compensa Dystrybucja. Jubileuszową galę w Auli Politechniki Warszawskiej prowadził z humorem dziennikarz Marcin Prokop, a wśród zebranych gości obecni byli m.in. Artur Borowiński, prezes zarządu Compensy i Compensy Życie, Konrad Kluska, członek zarządu Compensy Życie, Daniel Kaliszuk, wiceprezes InterRisk, oraz Michał Szymański, prezes zarządu VIG / C-Quadrat TFI.
Gospodyniami wieczoru były Mariola Zdziarska, prezes zarządu Compensy Dystrybucji, oraz Justyna Śledziewska, członkini zarządu.
Jubileuszowa uroczystość była pierwszym tak licznym spotkaniem po covidowej przerwie. Z jednej strony cieszono się z odznaczeń za wyniki sprzedażowe i wspólnie wypracowanych sukcesów, ale pojawiły się też chwile zadumy i minuta ciszy poświęcona walczącym w Ukrainie.
Mariola Zdziarska podsumowała 15 lat rozwoju Compensy Dystrybucji, która systematycznie rosła pod różnymi markami, stając się najważniejszą strukturą sprzedażową dla macierzystej Compensy. Przedstawiła też rosnącą liczbę oddziałów i współpracowników, która na początku kwietnia 2022 r. przekroczyła upragnione 1000 osób w 18 oddziałach.
– W 2021 r. Compensa Dystrybucja zabezpieczyła klientów na życie na sumę 414 mln zł – powiedziała z dumą Mariola Zdziarska. Jest to wyraz nie tylko sukcesu sprzedażowego, ale też praktycznej realizacji misji ochrony życia klientów i transformacji portfela w kierunku ochronnym. Widać też wyraźny wzrost średniej sumy ubezpieczenia dzięki doradczej roli współpracowników Compensy, którzy nie tylko sprzedają, ale również edukują i uświadamiają.
Mariola Zdziarska podkreśliła też dumę z faktu, że kierowana przez nią spółka należy do jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej, która rozwija się w tempie ponadrynkowym i zapewnia ochronę milionom Europejczyków. Sama Compensa Dystrybucja w ostatnich latach również notowała co roku wzrosty sprzedaży, zarówno w produktach ze składką regularną, jak i pozostałych. Rozwinęła też dosprzedaż oferty majątkowej, utrzymując jednak profil życiowy jako fundament pracy doradcy.
– Compensa Dystrybucja jest bardzo dobrze przygotowana do dalszego rozwoju. 15 lat daje pewność bycia profesjonalnym, kompetentnym agentem, członkostwo w Grupie VIG to zapewnienie nowoczesności, dynamiki i wartości proklienckich. Nasza praca to pasja i w planach mamy tylko sukces.
Wyniki finansowe oraz sytuację na rynku ubezpieczeniowym podsumował prezes Artur Borowiński, natomiast Konrad Kluska w swojej prezentacji pokazywał, w jaki sposób technologia wspiera agentów i pozwala wznieść ich pracę na nowy poziom. Podkreślał też filozoficznie:
– Wszyscy w ostatnich trudnych kilkunastu miesiącach przekonaliśmy się, że najważniejsze jest ludzkie życie i zdrowie. To jest również esencja pracy agenta ubezpieczeniowego.
Nawiązując do swojego wystąpienia z 2020 r., Konrad Kluska pogratulował odwagi i wytrwałości rosnącej grupie aspirantów do Million Dollar Round Table, czyli organizacji zrzeszającej najlepszych agentów ubezpieczeniowych na świecie.
Z okazji jubileuszu 15-lecia Mariola Zdziarska i Justyna Śledziewska wręczyły przedstawicielom towarzystw ubezpieczeniowych okolicznościowe statuetki. Prezenty z okazji 15-lecia i gorące życzenia dalszego dynamicznego rozwoju wręczyli na ręce gospodyń przedstawiciele Compensy, InterRisk, Wienera oraz C-Quadrat. Zgodnie z tradycją, nagrody za osiągnięcia w minionym roku otrzymali też najlepsi dyrektorzy, kierownicy i doradcy. Wyświetlony został również wspomnieniowy film, przypominający wspólne wyjazdy i uroczyste firmowe chwile. W niejednym oku zakręciła się łza wzruszenia.
Po uroczystej kolacji, prezentacjach i wręczeniu nagród wystąpił zespół De Mono, a goście bawili się jeszcze długo, ciesząc z możliwości osobistych spotkań oraz wypracowanych razem wyników.
Wyróżnikiem Compensy Dystrybucji jest partnerska atmosfera, wynikająca między innymi z trójstopniowej struktury zarządczej oraz wyjątkowego połączenia orientacji na człowieka z orientacją na cel, które wyznają w codziennej pracy Mariola Zdziarska i Justyna Śledziewska.
– W sprzedaży ubezpieczeń na życie najlepiej sprawdza się sieć wyłączna – podkreślał ze sceny prezes Artur Borowiński, dziękując Compensie Dystrybucji za rosnący z roku na rok udział w przypisie Compensy i życząc jeszcze wielu lat równie imponujących wyników.
Aleksandra E. Wysocka