Do końca lutego trwało badanie poziomu satysfakcji klientów po skorzystaniu z formularza Compensy do zgłaszania szkód online. Ankietowani pozytywnie odpowiedzieli zarówno na pytanie o czytelność formularza, jak i jego długość.
Compensa przeprowadziła badanie, które miało na celu zbadanie poziomu satysfakcji klientów po skorzystaniu z formularza do zgłaszania szkód online. Wyniki wskazują na wysoki poziom zadowolenia ankietowanych. W pytaniu o czytelność i zrozumiałość formularza aż 90% respondentów przyznała najwyższe oceny (70% ocenę „5”, 20% ocenę „4”), natomiast w pytaniu o długość arkusza ponad 81% badanych osób odpowiedziała, że jest on krótki.
– Wyniki ankiety to dla nas bardzo ważny wskaźnik satysfakcji klientów, szczególnie że badanie zostało przeprowadzone na wysokiej próbie niemal 4700 osób. Czytelność i krótka forma formularza to właściwie podstawa – klient, który zgłasza szkodę, jest zazwyczaj w emocjonalnie trudnej sytuacji i potrzebuje jasnych, czytelnych informacji, dzięki którym będzie mógł szybko dopełnić formalności i zająć się pilnymi dla niego sprawami. Dlatego wysoką notę w ankiecie traktujemy jako konkretną wiadomość, że idziemy w dobrym kierunku – komentuje Grzegorz Werpachowski, dyrektor Departamentu Danych i Strategii Klienta Compensy.
Badane osoby korzystały z formularza, aby zgłosić szkody komunikacyjne (ok 50% osób), mienia (ok 21% osób) oraz życiowe (ok 29%). Badanie trwało od października 2021 roku i zostało przeprowadzone w postaci elektronicznej ankiety od razu po zakończeniu rejestracji szkody przez klienta. Ankieta została przeprowadzona na próbie 4693 osób.
(AM, źródło: Brandscope)